nedjelja, 6. kolovoza 2017.

10 stvari o meni


Davnih dana, nekoliko mjeseci nakon što sam počela pisati ovaj blog, objavila sam post 'O meni' s par detalja koji su mi se činili zanimljivima za podijeliti. Evo još jednog takvog posta, dopunjene verzije, u kojoj možete pročitati još pokoju stvar koja će vam pomoći da saznate s kime to na ovome blogu imate posla 😀



1. Ne funkcioniram ako ne jedem i ne spavam. Sad sam otkrila Ameriku, je l'...
Ono što želim reći je da ne znam trpjeti glad i umor, a da ne poživčanim. U tome imam 0% samokontrole i baš me briga. Radije ću ići spavati ili jesti, nego raditi nešto što je hitno čak i ako sam kratka s vremenom, jer ako to budem radila nenaspavana ili gladna, ispast će gore nego da ne ispadne nikako.


2. Obožavam mačke i imam dvije. Jedna se prije 15 godina doselila od prve susjede (kod nje je morala spavati vani, kod mene je smjela na krevet- je li to uopće izbor?). Drugog sam usvojila. Dolutao je prije par godina i odonda se ne odvaja od mene. Hranim još nekoliko divljih četveronožnih dlakavaca te vrste na nekoliko lokacija koje često obilazim #castarelife



3. Sarkastična sam. Cijenim crni humor i često se sprdam sama sa sobom. Ako smo si posebno dobri, sigurno ste doživjeli da sprdam i vas. Sve radim u dobroj namjeri i sve je to uvijek samo zezancija. Ne skrivam pravo mišljenje iza 'humora'.


4. Obožavam more i luftiće. Nabijem sunčane naočale i šešir, uhvatim se za bovu i plutam cijelo jutro. Dok ležim na vodi padaju mi svakakve zanimljive ideje na pamet i tamo sam uvijek nadahnuta.


5. Ujutro, odmah nakon buđenja, trebam tišinu. Nije u pitanju ovisnost o kavi, nego sam jednostavno grumpy cat prvih 5-10 minuta koje koristim za meditaciju uz jutarnje aktivnosti. Najgore što mi netko može napraviti je uključiti radio ili TV s programom koji me počne bombardirati informacijama ili zahtijevati da podnesem dnevni planirani raspored. #STFU or #GTFO



6. Najbolje se snalazim u neredu. Ne podnosim popise niti urednost. Ako pišem u bilježnicu koju moram listati, nemam pregled situacije pa ni to ne funkcionira. Na stolu imam 500 papirića svih boja i oblika s bilješkama koje onda poput puzzli slažem u koherentnu priču.



7. Nema šanse da me se nagovori na nešto što ne želim, a ako osoba ustraje u nagovaranju jer misli da je 'posebna', ide na dislike listu. Ne volim ljude koji tjeraju po svome i druge ne shvaćaju ozbiljno.


8. Volim uveseljavati ljude sitnicama. Imam cijeli popis (u svojoj glavi, ne na papiru, jer točka broj 6) ljudi za koje želim učiniti nešto lijepo samo zato jer su oni mene na neki način razveselili. Vjerujem da sitnice poput lijepe riječi mogu nekome uljepšati dan, jer meni definitivno mogu.



9. Omiljena boja mi je zelena, nokte lakiram minimalno tri puta tjedno i mrzim životinje koje imaju više od 4 noge (kukci). U srednjoj smo školi na sat biologije morali donijeti pauke za neki pokus. Ja sam sjedila u klupi pred katedrom, a profesorica je pauke pustila iz staklenke. Ja sam ih opalila bilježnicom čim su sletjeli na stol što to je bila instinktna reakcija, a ona me zbog toga htjela poslati k ravnateljici. Onda se sjetila da sam ju na početku sata zamolila da sjednem u zadnju klupu, što mi nije dozvolila. Danas sam i sama profesorica po struci i nikad ne bih učeniku gurala pod nos nešto pred čim ima takvu averziju.


10. Imam samo jednu jedinu najdražu knjigu, tj.serijal, a sve su ostale barem deset stepenica ispod na mojoj imaginarnoj skali. To je moja jedna i jedina ljubav, serijal koji uči o životu i promiče vrijednosti u koje vjerujem. Spada u žanr fantastike s elemetima romantike, što je za mene savršena kombinacija. Može li bolje? I don't think so. Napisala sam recenziju samo prvog nastavka iz tog serijala i to zato jer ga toliko obožavam da ne mogu u riječi sročiti sve što te knjige za mene znače. Radi se o Fever serijalu autorice K.M.Moning.



11. Vjeran sam čitatelj literature za samorazvoj. Vjerujem da postoji rješenje za sve probleme i svaku odluku donosim s time na umu. Da bih u nešto vjerovala, moram naučiti mozak da mi pozitivne ideje o meni šalje brže od negativnih, tj. da pomislim "mogu ja to" umjesto "ma ne znam baš..." što činim uz pomoć afirmacija. Najdraži autori te vrste pisane riječi su mi Joseph Murphy, Norman Vincent Peale, Joe Dispenza...



12. Moja najbolja prijateljica o meni kaže da sam rječita, samopouzdana i pragmatična (jer se odbijam nepotrebno zamarati stvarima na koje ne mogu utjecati). Ja bih za nju rekla da je najvedriji stvor na svijetu 💗


13. Ne volim sukobe, ali također vjerujem da svatko ima pravo na svoje mišljenje. Trudim se uvijek prema svima biti pristojna, prihvatiti pozitivnu i negativnu kritiku, iskoristiti je i krenuti dalje. Mislim da svijet bio ljepše mjesto kada bismo tuđe mišljenje cijenili upola toliko koliko cijenimo svoje. Sve se može riješiti mirnim putem tako dugo dok smo voljni pokazati poštovanje prema drugima.


14. Matematika mi nije jača strana što je očigledno iz ovih 10 stvari o meni.




Do sljedeće recenzije, šaljem vam puse

Rose 💋



Nema komentara:

Objavi komentar