četvrtak, 12. listopada 2017.

Recenzija: Elizabeth Hoyt: Kradljivac sjena

Ništa me ne razveseli više nego kad vidim nastavak serijala koji sa zadovoljstvom pratim. Nakon romana U vučjoj jazbini koje je Znanje izdalo u travnju (ili ožujku, nisam sto posto sigurna), samo 6 mjeseci kasnije (ili 7, je l'...) na police su nam dostavili već četvrti nastavak iz serijala Maiden Lane. Ovaj puta uživamo u romanu pod naslovom Kraljivac sjena.

Život Winteru Makepeaceu sigurno nije lak s obzirom da je upravitelj doma za napuštenu i nezbrinutu djecu. Zamislite tek onda kako mu je ako je danju upravitelj doma za napuštenu i nezbrinutu djecu, a noću zamaskirani individualac koji  lunja londonskim ulicama s namjerom da istjera pravdu.
Definitivno mu nije lako...Davnih se dana zakleo na celibat i zaštitu onih koji se ne mogu zaštititi sami. No sva njegova sveta obećanja kao da isparavaju pod vještim prstima jedne odvažne udovice.

Isabel Beckinhall niti je čistunka niti je sramežjiva. Njezina smjelost upravo je začuđujuća, dovoljna da uštogljenog gospodina Makepeacea stjera s pameti. Hrabar Duh uskoro će otkriti da neke tajne nije uvijek nužno čuvati. Jer kad se nevini nađu u opasnosti, Winter za njih može riskirati samo svoj život, jer srce je odavno poklonio svojoj dami.

Baš mi je drago što smo napokon dočekali priču slavnog Duha St.Gilesa. Onih davnih dana, prije nego što sam pročitala Opasne namjere, istraživala sam malo ovaj serijal (ako želite baciti oko na rodoslovno stablo obitelji Makepeace, možete to učiniti ovdje) i naišla na podatak o duhu koji se otkriva na kraju romana pred nama, pa vam ga zato neću sad otkriti. Dovoljno je reći samo da sam morala poprilično dugo čekati kako bi ušla u svijet zakrabuljenih osvetika prikrivenih emocija, ali čeka nas još uzbudljivija avantura.

Volim romane koji skrivaju tajnu čije bi otkrivanje u opasnost dovelo više od samo dva protagonista, a Hoyt nam piše upravo takve. Bit ću sad opet predvidljiva pa reći da mi je ovaj nastavak najbolji i najseksi dosad, a ako je autorica i druge likove stvorila karaktera imalo sličnih Isabel Beckinhall, ja se, molim lijepo, već sad zapisujem za sljedećih 8!

Da ponovimo ukratko naučeno gradivo, radnja ovoga, a i prethodnih romana odvija se u Londonu 1730- ih, dok su siromašni živjeli u blatu i skupljali mrvice s bogataševih stolova, a imućni svoju površnost skrivali u metrima svile. Serijal nas uvlači u problematičnu londonsku četvrt St.Giles na čijim se ulicama, osim zločinaca, skrivaju duhovi, pirati i mnoge druge spodobe čiji identiteti još uvijek moraju ostati prikriveni.

Sad ću se napraviti pametna pa reći da očekujem sljedeći nastavak tamo negdje oko travnja...Znanje, molim lijepo da se ovo shvati kao izazov pa da mi dokažete da sam u krivu i objavite ga oko Božića. Može i sljedeći tjedan 😉

Svoja razmišljanja i komentare ostavite na za to predviđenom i dobro poznatom mjestu.

Ovu recenziju na engleskom jeziku pronaći ćete ovdje.

Recenzije ostalih romana iste autorice: