četvrtak, 2. studenoga 2017.

Recenzija: Colleen Hoover: Priča završava s nama

Prošlo je skoro godinu dana otkad sam posljednji puta hiperventilirala na spomen Colleen Hoover i to s pravom. Naime, na prošlogodišnjem Interliberu, ako se dobro sjećate, a sjećate se 😉, Naklada Neptun ostvarila nam je snove prevevši Opasnu ljubav. Ove godine ponovno mi daju razloga da nazdravljam od sreće jer za manje od tjedan dana, na najvećem hrvatskom sajmu knjiga, napokon ćemo moći kupiti roman
Priča završava s nama.
Daaaa! Ovo je jedan od naslova kojima se najviše veselim

Lily Bloom čvrsto je odlučila živjeti sretan život. Okolnosti je dosad nisu mazile, no unatoč nekim ružnim trenucima koji su joj obilježili djetinjstvo, uspjela je završiti školu, diplomirati i preseliti se u drugi grad. U Bostonu je napokon pokrenula posao o kojem je  dugo sanjala i po prvi je puta počela osjećati da uzde svojeg života drži u vlastitim rukama.
Tada je upoznala Rylea Kincaida, uspješnog, šarmantnog i ambicioznog neurokirurga koji ju je u potpunosti osvojio. No Ryle ipak ima jednu manu - on ne voli veze.
Ali veza s Ryleom nije jedino što Lily muči - tu je i Atlas Corrigan, njezina prva ljubav, muškarac koji budi davno zaboravljene osjećaje i potisnuta sjećanja. On se sada vratio.
Atlas je nekada bio njezin zaštitnik, no danas...danas bi njegova pojava mogla ugroziti sve što je Lily sagradila s Ryleom.

Prvo i osnovno (ovdje se sad cerekam poput manijaka 😀), ova je knjiga bila proglašena najboljim ljubavnim romanom 2016.godine na platformi Goodreads koju svi pratimo. To znači da nam u krilo slijeće roman koji su upravo čitatelji iz cijelog svijeta proglasili najboljim - narod se izjasnio - a posljedica toga je ova divota i krasota na hrvatskom jeziku! Nakladi Neptun naklon do poda!

Priča završava s nama new adult je roman koji je više od ljubavne priče. Zapravo, kada biste pitali samu autoricu, ona bi vam rekla da u svojim knjigama zapravo piše o društvenim problemima današnjice, a ljubavna priča samo je šlag na toj neodoljivoj torti. U ovaj je roman Colleen Hoover uložila puno više od svojeg novca i vremena - Priča završava s nama sadrži autobiografske elemente - to je najteži roman koji je CoHo ikad napisala.

Kako bi stvorila Lily Bloom, morala je intervjuirati vlastitu majku, a najveći strah koji je osjetila bio je onaj da će čitatelji odbaciti roman (što se, naravno, ni u snu ne bi moglo dogoditi), a ona će time razočarati mamu. Lily Bloom, baš kao i njezina majka, žene su koje dokazuju da je život prevrtljiv, a suosjećajnost nije odlika slabih.

Čitatelji koji su se upoznali s prethodnim romanom CoHo, već znaju da je ova autorica majstorica u pobuđivanju dubokih emocija, stvaranju neočekivanih prevrata i hrabrih heroina.
Ovo je knjiga o ženskoj snazi i odlukama koje mijenjaju život. Ako ju pročitate, zasigurno će promijeniti i vaš.

Ovdje možete pronaći recenziju ovog romana na engleskom.