srijeda, 14. veljače 2018.

Recenzija: Elle Kennedy: Pobjeda

E ovako se slavi današnji dan! U Nakladi Neptun znaju kako proslaviti dan zaljubljenih - objavom najočekivanijeg new adult romana u Hrvatskoj, a možda i šire. Dame i gospodo, vrijeme je da upoznamo Johna Tuckera.
Sretno vam Valentinovo!
Danas se slave ljubav i Pobjeda.

Sabrina James zna što želi i veliki dio života već je isplanirala. Cilj joj je otići na Harvard, studirati pravo i dobiti posao koji želi od malena, onaj koji bi joj omogućio da živi bezbrižno i dostojanstveno. No fakultetske obaveze, stres i nervoza djeluju i na one najbolje i najodlučnije. Zato Sabrina isplanira jednu noć za opuštanje, po mogućnosti, sa sportašom. Njezini planovi ne uključuju baš Johna Tuckera, no kad joj se zalomi baš s njime, više nema povratka. Na kraju krajeva, tko bi mu mogao odoljeti?
Tucker je čuo podosta o pametnoj i upornoj Sabrini, no nešto ga vuče da je i sam upozna. Ona je prekrasna i on ju želi - čemu se zavaravati? Njemu nije dovoljan samo jedan susret što znači da će i sam morati pokazati odlučnost u namjeri da je osvoji. A kad otkriju da su posljedice njihove noći postale ozbiljnije nego što bi itko očekivao, Tucker će morati ostati čovjek od riječi i pobrinuti se za djevojku koju voli.
Pred njima je školovanje na prestižnom sveučilištu, odluka o započinjanju posla te najveći izazov u životu koji dvoje ljudi mora preuzeti.
Hoće li uspjeti?

Model: Kenneth Bek
I gotovo. Završavamo još jedan divan serijal s čijim likovima smo proveli niz nevjerojatnih mjeseci. Mislim da recenzija ovog posljednjeg romana ne bi bila potpuna kad bih zanemarila pogledati istodobno na cijeli serijal i njegovu ulogu u njemu. Gledajući sada na cjelokupnu priču četvorice prijatelja i čitajući ovaj zadnji nastavak prisjećala sam se pomalo divljih početaka i neobuzdane četvorice s Briara. Od neumornih, nepredvidivih dječaraca iz knjige u knjigu pratila sam kako postaju sve zreliji i ozbiljniji, pretvarajući se u uzorne odrasle ljude, ali i dalje ne odričući se onih svojih pojedinačnih karakteristika koje su svakoga od njih na neki način činile neodoljivim. S njima smo, u neku ruku i mi (ponovo) odrastali.

Tucker i Sabrina osobno su nam pokazali taj krajnji oblik sazrijevanja - briga za drugo biće njih je potaknula na temeljito preispitivanje svojih odluka, a nas je dovela do zadovoljavajućeg završetka jednog zanimljivog putovanja. Ovaj roman, možda najviše od svih u serijalu, svjedoči o snazi ustrajnosti, lojalnosti, i ponajviše, prijateljstva. Scene u kojima se pojavljuju sva četvorica prijatelja najdraže su mi i najemocionalnije, baš zato jer je autorica sve njihove osobnosti uspjela dočarati kroz humor i zabavu.

Ako ste dosad bili tim Garrett ili tim Logan ili tim Dean, pripremite se, jer će vas uskoro preoteti tim Tucker, njegov prljavi jezik i vrrrlo uporni prstići. Ni u ovoj knjizi ne nedostaje vrućih scena jer poput profesionalke, Elle dobro zna kako začiniti svaku atmosferu.

Ako serijal Off-Campus niste pratili ispočetka, sada imate prilike početi, uživajući pritom u sva četiri nastavka, zbog kojih smo mimjesecima grizli nokte očekujući jednoga za drugim. Imate sreće 😉

Na kraju nam ne preostaje ništa drugo nego krenuti ispočetka i prije čitanja Pobjede prisjetiti se prva tri nastavka. A onda nam je dozvoljna nova runda drhtanja od uzbuđenja zbog saznanja da Elle sprema i spinoff serijala! Tako je, ako niste znali, dogodit će se i Potjera (The Chase), a nju u originalu možemo očekivati (ako će E.Kennedy održati obećanje) negdje krajem ljeta, što znači da bi ju i mi u rukama mogli držati nekoliko mjeseci nakon toga.

Jeste li pratili serijal od početka? Što mislite o načinu na koji je Elle zaokružila priču naših četiri mušketira?

Ovu recenziju na engleskom možete pronaći ovdje.
Recenzije ostalih naslova iste autorice možete pronaći ovdje: