ponedjeljak, 8. rujna 2014.

Book challenge

Dragi moji i moje,

iako ovaj blog nije još navršio ni punih mjesec dana svog postojanja, ja sam zatečena i naprosto oduševljena svim krasnim ljudima koji mi se svakodnevno javljaju. U svoj inbox na Facebook stranici dobila sam brojne poruke podrške od ljudi koji dijele moje interese i svaki od njih je objeručke prihvatio još jednu blogericu koja se pokušava probiti.

Iskreno, nisam to očekivala. Pretpostavljala sam da ljudi tu i tamo bace pogled na neki blog, možda samo ako ih zanima neka određena knjiga, pa slučajno na njeno ime naiđu u nekom tamo postu... Ono što se meni dogodilo- da nakon nekoliko objavljenih postova čitatelj napiše kako jedva čeka sljedeći- potpuno me oborilo s nogu.

A onda su se tek počele javljati kolegice blogerice koje su me bez razmišljanja prihvatile u svoj krug!

Moram zahvaliti jednoj i jedinoj Principessi i njezinom krasnom Blog by Principessa, ne samo na savjetima vezanima uz pokretanje bloga, nego i na vedrom duhu kojim plijeni pažnju svakim novim postom i kojim mi uljepšava dane!



Pa Nyx's Cute Pies, veteranki i profesionalki, koju jednostavno ne smijete propustiti!

Na kraju, blog Life of a Bookworm, zaljubljenice u knjige koja se odavno dokazala i čije postove ne propuštam!


Sljedeći razlog zbog kojeg je nastao ovaj post je Principessina nominacija moje malenkosti u Book Challengeu koji kruži (dobro da nije bio Ice Bucket Challenge :D)

Dakle, evo mojih favorita:

1. Moć vaše podsvijesti (Joseph Murphy)
2. Fever Series (Karen Marie Moning)
3. Harry Potter (J.K. Rowling)
4. Fifty Shades of Grey ( E.L.James)
5. Vampirska Akademija (Richelle Mead)
6. Immortals After Dark (Kresley Cole)
7. Doomsday Brethren (Shayla Black)
8. Princ na bijelom konju (Jude Deveraux)
9. Sweet Series (Maya Banks)
10. Bratstvo crnog bodeža (J.R.Ward)


Da, znam, većina od nabrojenih nisu knjige nego cijeli serijali, ali moraju biti opasno dobri ako su kao takvi završili na ovoj listi bez da ih detaljnije seciram!

I to je to, novi post dolazi uskoro, ostanite blizu!


Rose

Broj komentara: 5:

  1. Odličan ti je popis. Neke sam sa njega pročitala i slažem se iako ih nisam stavila u svojih top 10 :)
    I hvala na spomenu <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogu ja tebe i za Ice Bucket Challenge nominirati, nije uopće problem :P

    Hvala ti na divnim riječima o meni. Nisam baš navikla na izljeve nježnosti. <3

    Živo me zanima Fever Series kad ti nadmašuje Harryja :O

    Samo nastavi dalje, postovi su odlični, vidi se da je u svaki uloženo puno truda. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Harry je knjiga mojeg djetinjstva, a Fever me osvojila u ovo (ne)zrelije doba :D
      Mislim da 2. i 3. mjesto ovise o mom raspoloženju, koje je ovaj puta bilo u korist Fever :P

      Izbriši
  3. Evo, draga, ja se isto smatram nekakvim bookbloggerom-početnikom; iza mene otprilike godina dana tipkanja. Stavljam se na raspolaganje za bilo kakva pitanja, pomoć (u okviru mojih znanja i mogućnosti) i ideje. I držim fige! :) Samo polako i strpljivo. :) Baš se veselim i divim svim curama koje redovno tipkaju o bilo čemu; tko ne pokuša, ne zna koliko ljubavi i discipline i vjere u sebe to nekad traži. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Pročitala sam nekoliko (nisam stigla sve) tvojih postova i stvarno su mi se sviđali- slobodno se smatraj pravom blogericom (ako se mene pita!).
      Da, treba strpljenja, a bome i samouvjerenosti- ali zapravo je najbitnije skupiti hrabrosti i početi! :)))

      Izbriši