ponedjeljak, 13. listopada 2014.

O meni

Čak ni ime nije pravo.
Rose Strong je ta koja piše ovaj blog, a ne ona druga ja. Nekoliko ljudi zna tko sam i to je u redu. Ovo ni nije blog o meni.
Ljudi ponekad osuđuju, pogotovo oni koji ne vole knjige. Jednima je čitanje obaveza, drugima znak da imate previše vremena koje bi bilo bolje potrošiti na pametnije stvari.

Ja ne volim razgovarati o knjigama s ljudima koji na prvi komentar odmah odgovaraju zadrtim predrasudama.
Zato ovo piše Rose.

Na ovom blogu sam Rose. I svatko kome se to ne sviđa nek klikne X u gornjem desnom uglu.

Rose je nastala nakon pročitane Vampirske Akademije i lika kojemu sam slična (u nekim pogledima, a u drugima bih voljela biti).


Ajde dosta sam se pravila važna, idemo na nešto zanimljivije :D :D :D



Volim knjige, da opet ponovim ono očigledno. Ne volim sve žanrove, ali ni to nije novost. Nisam od onih koji vide knjigu na polici i krenu je čitati. Nikakva sila neće me prisiliti da čitam krimiće ili životne drame. Ili klasičnu književnost (ne pitajte kakvu sam bitku s književnošću vodila na faxu- čitala sve, zapamtila ništa -.-'').
Ja čitam knjigu kad ja želim i koju želim. U glavi imam cijeli spisak onih koje namjeravam pročitati i čitat ću ih točno tim redoslijedom bez obzira na to nađem li u međuvremenu još nešto novo ( sa mnom je take the number and get in line :D)
Kada krenem čitati knjigu, ne stajem sve do THE ENDa. Čitam čak i ime lektora i grafičkog dizajnera (ne zapamtim, al pročitam). Ponekad to znači da čitam cijeli dan i noć.
Nikada ne počinjem čitati knjigu ako znam da ju nemam vremena završiti.
Ja sam opsjednuti čitatelj.
I ponosna na to :D


Volim glazbu. Preferiram stranu. Nekada sam voljela i domaću, prije nego je otišla k...khmm.
Koja će to biti, ovisi o raspoloženju. Ponekad raspoloženje ovisi o knjizi koju pročitam (teško je sa mnom :D) pa se na mojoj listi nađe sve, od laganica do stvari koje tjeraju da se glavom udara u zid - glazba jednostavno ponese.
Onda opet postoje neki klasici za mene: Enrique Iglesias, Maroon 5, One Republic- standardni repertoar, na svakom uređaju koji proizvodi zvuk svira njihova glazba: budilica, personalizirana zvonjava mobitela, youtube...

Trenutno sam u nekoj mix fazi, romantika pomiješana s hardcore PMS-om:








Mačke- najbolji i nezamjenjivi četveronožni prijatelj. Obožavam kad mi se motaju pod nogama dok imam najviše posla, spavaju u sudoperu dok hoću natočiti čašu vode i skaču mi u krilo ako krenem učiti ili čitati. Ne smeta mi kada kopaju u maminim teglama u hodniku ni dok se popišaju u njih (iako je ovo nešto što sam tek nedavno doživjela :D).
Nije da baš imam puno sreće što se dlakavih ljubimaca tiče jer ih je već nekoliko stradalo na cesti... 

Ova prva dama zove se Draženka. Ime je krenulo kao zezancija, ali očigledno se o ozbiljnim stvarima nikad ne smije blefirati. Draženka je provela u kući pola mog života. Dolutala je jednog dana i iako se najprije nije usudila približiti na dohvat ruke, za mjesec dana je imala vlastiti stolac za stolom (ako danas neko sjedne na njega, bulji u vas dok se ne maknete), koji je njezin još dan danas, deset godina kasnije. Draženka je najpametnija i najstarija mačka u okolici i jedina koja gleda lijevo i desno dok prelazi cestu. Ujedno je najtvrdoglavija i ima tako sarkastični pogled da se posramite kad vam ga uputi. 

ovo je jedan od onih "ideš-mi-na-živce" pogleda



Sljedeća ljepotica je Žuži (kod biranja imena opet je pobijedila demokracija, a ja sam bila u manjini!). Žuži je također lutalica, a pojavila se prije tri mjeseca. Pretpostavljamo da nije starija od 6 mjeseci. Trebala su mi puna dva dana da ju pripitomim, pa danas i ona ima mjesto za stolom. Umiljata je potpuno joj odgovara sve što s njom radili tako dugo dok ju usput češkate. 




Lakovi za nokte- kao predstavnici moje opsjednutosti make upom. Imam ih više od trideset u svim mogućim bojama (možda je nekome to malo, al ja posjedujem samo lakove koje koristim i ne događa se da koji kupim pa se predomislim i prestanem ga koristiti), a od toga je najmanje dvadesetak zelenih (još jedna moja opsesija- obožavam zeleno!). Mijenjam boju na noktima barem dva puta tjedno jer mi jednostavno dosadi i obožavam prčkati po noktima :D





DIY. Nisam znala da volim biti sam svoj majstor dok nisam otkrila Pinterest (pod imenom Rose Strong, ako vas zanima). Već sam uspjela izraditi svakave sitnice, od nekih korisnih, do onih koje su samo ukras i hrana za dušu. Rukotvorine su samo rezultat moje trenutačne inspiracije i postoje periodi u kojima se ne mogu prisiliti ni da pomislim na nešto trošiti vrijeme, dok u drugim slučajevima vremena imam, ali od inspiracije ni i



Blogovi. Bilo ih je nekoliko koje sam znala škicnuti s vremena na vrijeme, ali tek nedavno počela sam ozbiljno razmišljati o tome da počnem pisati. Danas redovito pratim svoje najdraže blogove od kojih ih je nekoliko prilično novih, dok su drugi već uhodani. Ovaj puta ću izdvojiti Smakirancije, koji me svaki puta iznenadi nekom zanimljivom i neočekivanom temom.


I to je to. 
Oni koji me poznaju (a sad i svi koji me čitaju) znaju da su svi moji interesi prilično hmmm? jednostavni. Radi se prvenstveno o stvarima koje me ni na što obavezuju i potpuno su podložne mojoj volji i mojem vremenu. Jako sam tvrdoglava i nema šanse da me nagovorite na neku aktivnost kojom se ne želim baviti- ali sam na to i ponosna. 

A koje su vaše zanimacije?



Rose

4 komentara:

  1. Smakirancije su zakon!
    I tvoje dame (gospođe mačke) su zakon. Ja imam Maricu i još dva mujceka čiju ćemo privatnost zaštititi :P Ali moja najveća ljubav je moj pesonja Harry <3

    U tvojim DIY uratcima uživam, a najdraži mi je Harry Potter čarobni štapić <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaštititi privatnost :D :D :D

    I ne zaboravi noćnu lampicu koja je ispala bolje kad sam ju tebi radila :P

    OdgovoriIzbriši
  3. aaawwww, pa zato mi se štucalo neki dan! :) :)
    šalim se, hvala ti puno na komplimentu ♥

    glede ostatka tvog posta, da ti budem iskrena, i ja sam se pitala kako to da imaš želju ostati potpuno anonimna, i da, sad mi to ima smisla kad si objasnila, i potpuno te kužim. i odabrala si super alias :D

    meni su mačke slatke na slikama, ali inače sam skroz dog person i ne simpatiziram baš mačke (iako ove tvoje čak izgledaju simpa i dobroćudno).

    a noookti, eh veselje koje skroz razumijem ♥ još da ne postoji pranje suđa ili bilo čega, gdje bi nam bio kraj! :D

    velika pohvala da DIY stvarčice, i po tom pitanju također suosjećam, lijepo je stvarno kad napraviš tako nešto, još kad dobro ispadne i drži se, osjećaj je stvarno super. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Do sad sam se grizla jer nisam odgovorila na ovaj komentar, ali nakon tvojeg uratka koji si mi danas poklonila, mislim da je ovo bilo sudbina!

    Kutijica za nakit je preeekraaasnaaa! Boja, slika, ma sve! Pohvaljujem trud i detalje, ma presretna sam!
    Svakako bi se trebala baciti u neki biznis, šteta bi bilo da to zanemariš!

    Puno ti hvala!

    OdgovoriIzbriši