nedjelja, 28. prosinca 2014.

Be my Valentine! GIVEAWAY Ključa za knjigu

Dobro ste pročitali, i ja počinjem dijeliti poklone- pa tko me onda ne bi volio! :P








Moram priznati da sam sama vrlo uzbuđena zbog ovog događaja i pretpostavljam da su te emocije velikom mjerom potaknute cijelim ovim božićno-novogodišnjim veseljem i euforijom, ali evo, kad ja čujem riječ darovi, malo toga mi može odvratiti pažnju od daljnjeg preispitivanja stvari.

Zato ćemo krenuti redom...

Vjerojatno ste primijetili da nam se 2014. bliži kraju, a ovaj Giveaway nije bio najavljen na vrijeme da bi ga se moglo proglasiti božićnim darivanjem/poklanjanjem/nagrađivanjem.

Budući da ja obično volim u svemu biti posebna :D odlučila sam svoje poklone ostaviti za vrijeme kada se slegnu blagdanska raspoloženja, izbroje koverte pronađene pod borom i ispred ulaza odgrne snijeg (s kojim nam je bome dobro krenulo...).


KADA?

Zato će naši pokloni na vaše adrese pristizati ni manje ni više nego na 





Obzirom da je ovaj blog posvećen ljubavnim i erotskim romanima (o fantasyju ćemo drugom prilikom, ali bit će i tu iznenađenja) koje je vrijeme bolje za uživanje u istima nego Valentinovo
Na Dan zaljubljenih objavit ću ime dobitnika koji osvaja vrijedan poklon!

Bez obzira na to koji je status vaše veze





uvijek možete Be my Valentine
Možda izgleda kao da je daleko, i da vam još nije ni na kraj pameti razmišljati o Valentinovu, ali better save than sorry! :D Nikad nije prerano ako se o nagradama radi!


KAKO?

Lako! Prvi izazov olakšat ću vam (a i sebi) do bola, tražeći od vas najbanalniju moguću stvar: da komentirate.

U tjednima od 1.1. do 13.2.1015. (23:59h) vaš zadatak bit će da komentirate svaki post objavljen u tom razdoblju. Komentari objavljeni od 14.2. nadalje neće se računati kao važeći u Giveawyu. :)
Komentar može biti jedna ili sto i jedna rečenica, vaše mišljenje, pohvala, kritika o blogu ili romanu o kojem govorim. Možete napisati što god vam padne na pamet a ima barem nekakve veze s temom o kojoj govorimo.

Komentirati možete sve postove u jednom danu ili po redu njihova objavljivanja, ali najvažnije je da komentirate svaki od 7 postova koji će biti objavljeni. 


ZAŠTO?

Zato jer samo osobe koje ostave svoj komentar u svih 7 postova ulaze u "bubanj" za osvajanje naših nagrada.

Nagrada će, naravno, biti knjiga (i to je sve što ću vam reći :P), a dobitnika ću odabrati slučajnim odabirom, neovisno o broju i ljepoti znakova koje je upotrijebio u pisanju svog komentara (naravno, baš ako počnete pisati o krizi na Bliskom istoku dok vam ja govorim o vojvodskim titulama u Engleskoj 18.stoljeća nećete se puno približiti nagradi).


TKO?

Sudjelovati mogu svi koji žele osvojiti super poklon, a ispune gore navedeni uvjet i komentiraju. Pozivam i kolegice blogerice da se uključe i zabavljaju s nama!



DA VAS JOŠ MALO DAVIM...

Nadolazeće Valentinovo mnogim obožavateljima ovog žanra bit će zapapreno filmom koji se već toliko najavljuje i reklamira da vjerojatno nema osobe između 15 i 60 godina koja nije čula za njega. Naravno, radi se o Pedeset nijansi Sivoga (Fifty Shades of Grey)  koji će vjerojatno popuniti kino dvorane čak i brže nego se danas popunjavaju liste na burzi (možda je crni humor, ali pratite portale tih dana, nema šanse da će taj fenomen proći neopaženo).





I iako će nas se većina žestoko boriti da se dokopamo barem jedne, ako već ne dvije kino ulaznice, za ostale koji će kući otići razočarani, ne ostaje ništa drugo nego tješiti se knjigom koju ste možda osvojili u 







Zato pratite Ključ za knjigu, komentirajte i razveselite sebe ili nekoga koga volite!


Jedva čekam vaše komentare,


Rose :D





P.S. Želim još samo na kraju zalijepiti ovdje pjesmu koja je nadahnula ovaj Giveaway, a dio je Soundtracka inspiriranog Fever Series o čijem prvom nastavku sam pisala ovdje, uz napomenu da za istinsko uživanje (i shvaćanje iste) morate pročitati knjige. Inače je to samo jedna vruća pjesmica za hladne dane ;)




Broj komentara: 9:

  1. Weeeeeeee, veselim se tvom darivanju! <3

    I da, ovakav format posta me baš zabavlja :'D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja jedva cekam Valentinovo, pretpostavljas zasto 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da zato jer namjeravaš pobijediti u mojem nagrađivanju :P
      <3

      Izbriši
  3. Darivanje je za svaku pohvalu!!! Prekrasan blog,baš po mjeri knjigoljupca pogotovo ovih novih žanrova :) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala! Nadam se da se onda nastavljamo čitati :)

      Izbriši
    2. Naravno ,ja svaki dan pregledam dal ima novosti :)

      Izbriši
    3. Sad ste me razveselili!
      Ne zaboravite komentirati sve postove, još su nam ostala 2 do kraja! :D

      Izbriši
  4. jel ti znaš da sam se danas sjetila ovog i jeza me prošla jer nisam stigla u zadnje vrijeme čitati što si nam pisala! A imam još 2 sata do ponoći!! :D

    i još jednom da ti pohvalim ovu ideju, baš je rifrešing, i bome mi se sviđa što traje malo dulje i zahtijeva pažnju i angažman :)

    OdgovoriIzbriši