četvrtak, 1. siječnja 2015.

Christina Lauren: Prekrasan gad, Prekrasan stranac, Prekrasan igrač

Prekrasan gad





Chloe Mills prisiljena je raditi za Benneta Ryana dok ne završi faks. Nakon toga će otići i riješiti se tog idiota što je prije moguće. Bennetovoj umišljenosti i oholosti nema kraja, za pojam ljubaznosti kao da nije ni čuo, a kamoli da se ponaša u skladu s njime. I uza sve to prokleto je zgodan. Prekrasan gad!

Chloe se odlučno nastavlja boriti s njegovim cinizmom i odbojnom ravnodušnošću sve dok jedan sastanak sve ne promijeni.








Bennet više ne može izdržati Chloeino koketiranje i da, napravi taj prvi korak. Ono što ga izbaci iz ravnoteže je način na koji  Chloe odgovori na njegovo neizgovoreno pitanje. I kako nastavi odgovarati.




Bennet ima fetiš koji uključuje trganje i skupljanje njenih gaćica, što bi moglo biti seksi pod uvjetom da iste zadrži nekoliko dana. U svim ostalim slučajevima postavila bih si pitanje zadovoljava li taj hobi barem nekakve higijenske uvjete. Ipak, takav se detalj odlično uklapa u ritam njihova odnosa i zapapri svaku scenu.


Humor je svugdje prisutan i potpuno u skladu s karakterima likova. 






Radnja je fluidna i jednostavna- nema pokušaja uvođenja nekih polusituacija koje bi trebale dodati napetost ili prodrmati atmosferu.



Prekrasan stranac




Sarah Dillon mijenja svoj život, svoj posao, i svog dečka. Zapravo, sve to i mijenja zbog svog bivšeg. Na sreću, ima dobre prijateljica koje točno znaju kako ju raspoložiti- jer kada ženski izlazak nije najbolje (privremeno) rješenje za sve probleme?
Ovaj puta je zaista bio!

Jer Sarah u noćnom klubu ne samo da upoznaje prekrasnog i neodoljivog stranca koji je guta pogledom, nego prihvaća novu crtu vlastitog karaktera- onu koja do sada nikada nije isplivala na površinu, a mogla bi biti odgovorna za njezinu sreću.




Upušta se u seks za jednu noć, i to nigdje drugdje nego u tamnom zakutku krcatog kluba, gdje je jedino ugašena svjetla i mišićavo muško tijelo dijele od pogleda svih koji bi mogli biti zainteresirani za ono što s istim frajerom radi.

I dok Sarah svojeg ljubavnika ostavlja samo s uspomenom na dobar seks, nema pojma da je njezina sklonost egzibicionizmu upravo ono što je tog muškarca osvojilo. 

Max Stella upoznao je ženu koja je posebna u svakom pogledu i ništa ga neće spriječiti u namjeri da postane njegova.



Prekrasan igrač


Hanna Bergstrom je pametna. Jako pametna. I posvećena svojoj karijeri.
I to je otprilike to.
Jer ona nema društvenog života kojem bi trebalo posvetiti pažnju, dečka koji bi zahtijevao pažnju, pa čak ni hobi kojim bi opuštala živce.
Onda ju otac i brat prisile da izađe ispod svog kamena i upozna bijeli svijet.
A za pomoć ona zamoli prijatelja svog brata, Willa Sumnera, najvećeg ženskara u gradu. Ako joj on ne može pomoći da se pretvori u poželjnu ženu, onda ne može nitko.
Ako je on ne može pretvoriti u zavodnicu, onda joj nema pomoći.





Will je skeptičan prema željama sestre svog prijatelja, i u neku ruku je čak sažalijeva. Ali ono na što on ne računa je da se ponekad prava privlačnost skriva u ljudskom karakteru, a ne broju ženskih košarica (iako mu je isti veliki fetiš, pogotovo na jednoj ženi :P)

Hoće li fatalni igrač napokon stati na loptu, ili za njega igra nikada neće biti završena?



Ono karakteristično za sva tri romana je seks. Devedeset i pet posto svake knjige ispunjeno je erotskim scenama i ne, nisu nimalo slinave. Uspoređujem li ove seksi-situacije s nekima koje su stvorila zvučnija imena od Christine Lauren, moram reći da sam ugodno iznenađena u njenu korist. Jedna Reini Miller, toliko hvaljena nakon Afere Blackstone, nije ni do koljena ovim romanima, čak ni da uspoređujem samo jedan od ovih sa sva četiri nastavka njezinih.


;)


Još jedna stvar koja me iznenadila i oduševila- odličan prijevod! Nisam mislila da ću ikada to reći, ali evo, skoro pa mi je bio veći gušt čitati hrvatski prijevod od originala! 


Autorice su Christina Hobbs i Lauren Billings, a pišu pod pseudonimom Christina Lauren. . Cijena im je 39,90 kn u nakladi Stilus, a već se može kupiti i još poneki njezin roman na hrvatskom jeziku!


Vjerujem da ste se dosad upoznali barem s jednim od ovih romana, a čak i ako niste, sada sigurno hoćete. Podijelite sa mnom svoje dojmove (i sudjelujte u Giveawayu koji započinje ovim postom) i preporučite ih drugima!


Rose





23 komentara:

  1. Nisam ih čitala, iskreno, nisam niti znala bih li ih uopće čitala.. toliko sam zatrpana svakakvim knjigama da ne znam kako da išta stignem...
    Super recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je normalno i meni se događa :)

      Hvala! :P

      Izbriši
  2. Nisam još čitala, ali se nadam da hoću.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova prva mi zvuči nekako najzanimljivije.
    I, ajme, moram prokomentirati naslov zadnje knjige - KAKAV IGRAČ, KAKAV IGRAČ, ahahahhahah
    i Dean na kraju, savršena trešnjica na šlag (ili da kažem - PUDDING!!!!! - ak se sjećaš :P )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, naslov baš puno govori :P

      A Dean...nema toga u što se on ne uklapa (male životne radosti :P). S njim je odmah happy end! :D

      Izbriši
  4. Evo nadovezat ću se ovdje i na pretprošli post, tj na tvoju najavu darivanja, i moram reći da si me oduševila - jako originalno, i totalno intrigantno! :D Stvarno si to super smislila i posložila!

    A što se tiče ovih knjiga, nisam ih čitala, nisam niti čula za njih jer nisam baš "doma" u ovom žanru (možda me natjeraš da se udomaćim :D ), a sad kad i jesam, njihovi naslovi mi zvuče kao i ostali takvi romani koji su danas jako popularni. Ono što mi se sviđa je što su u toj seriji tri potpuno različite priče - meni su super takve šeme - primjerice kao serija American Horror Story - gdje je cjelokupna tematika slična, ali svaka sezona ima svoju priču i svoje likove, a i time pružaju dodatnu mogućnost - nije nužno početi od početka ukoliko se nekome više svidi krenuti od nekog drugog dijela serijala.

    Meni osobno ovdje najprivlačnije zvuči zadnji dio, iako mi se i prvi sviđa - uvijek je zanimljivo kad se postavi takav neki odnos gdje je frajer tako "nadmoćan" u ovom slučaju šef, ili kao što je Fifty to bio, i onda mu naravno za oko zapne neka "mala" žena koja mu je u toj hijerarhiji potčinjena i onda mu okrene život naglavačke.. to su valjda te ženske maštarije da pokore muški rod, i očito tu ima nečeg kad se puno priča vrti oko toga - od ovakvih priča do npr Twilighta i hrpe drugih..

    I svakako mi se sviđaju tvoje pohvale na račun prijevoda, to se nažalost dosta rijetko čuje, i upravo zato mi daje dodatnu vrijednost nekom djelu kad čujem da je i prijevod odlično napravljen.

    (i da, LAJKAM GIF <3 )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i tebe, falila si, ali ovaj komentar valjda znači da si uspjela malo raščistiti raspored i predahnuti! <3

      AHS nikad nisam gledala, to jest, počela sam, ali me ništa nije zaintrigiralo na prvu pa ništa od toga (hajde, priznam da sam pogledala onih par minuta u kojima glumi Adam Lavine, ali ni to me nije moglo zainteresirati da nastavim pratiti). Možda me pukne s vremenom pa pogledam :P

      E sad, obzirom da vam se svima čini zadnji dio najzanimljivijim, ja moram reći da je meni najbolji prvi zbog najnapetijih verbalnih okršaja.

      Prijevod mi je stvarno super i drago mi je da sam napokon to mogla za neku knjigu i napisati :P (al ja opet ne sudim s profesionalne strane pa je potpuno subjektivan, ali čitala sam i original pa si dajem tu slobodu da pametujem :D)

      I bit će još Deanova kad je već tolko popularan :P

      Izbriši
    2. <3 pa čak i ne skroz, više je do mog očajnog odabira prioriteta - o gle imam hrpu posla, idem malo do Rose na blog.. :D iako nije da se žalim, stvarno :) a i imam bukmarkane neke tvoje starije postove koje nisam stigla iskomentirati, pa valjda budem. :D

      Izbriši
    3. Omg, reci da si ovo gore shvatila kako je bilo i zamisljeno - kao kompliment :) jer bjezim na tvoj blog kad bi mi prioriteti trebali biti drugaciji pa eto nisu, al dobro, ispastat cu kasnije kad bude panika zbog nenapravljenog :)

      Izbriši
    4. Naravno da sam shvatila kao kompliment! (Umišljeno se i ponosno cerekam :D)

      Izbriši
  5. Čitala sve tri i ostala oduševljena. Najbolje od svega mi je da se svaka knjiga temelji na dvoje novih likova tj. da se kroz sve tri knjige ne razvlači priča o jednom paru. Meni osobno najbolji je igrač,nekako mi se Hanna uvukla pod kožu. Što na umu to na drumu. Jedva sam čekala da izađu i gadura-bomba i početak u nadi da će opet biti svaka o jednom paru ( da, imam goodreads ali se nisam sjetila pronjuškati jer sam bila preuzbuđena ) i ostala sam razočarana jer su sve tri o gadu i Chloe a moja Hanna je tek sporedni lik. Sve u svemu odlične knjige i od mene čista petica :) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam i ja novele i također bih možda da nisu sve o Gadu, iako mi je on najdraži od svih. Ali vjerojatno bih zato i željela da se u novelama makne nišan s njega i Chloe jer malo mi možda već djeluju usiljeno...

      Izbriši
  6. Novi clan sam na blogu i super izgleda :)
    Procitala sam sve 3 knjige i dobre su,omiljena mi je Prekrasan Stranac :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da volite blogove i knjige!
      A ove knjige su odlicne i cijena im je super pristupacna!

      Izbriši
  7. Pročitala sam samo 'Prekrasan gad' i oduševila sam se. Nabavila sam sva tri s namjerom da ih, naravno, pročitam, a onda su me iznenadili...

    Proširili su 'Prekrasnog GADA' s tri knjige o 'Prekrasnoj GADURI' i nekako sam odmah izgubila volju za čitanjem, očekujući nove tri knjige o "prekrasnoj strankinji" i još tri o "prekrasnoj igračici", pa valjda onda budem sve sredila.

    Naravno, nahvalila sam 'Prekrasnog GADA' svim prijateljicama pa su mi sad svih šest knjiga negdje u kruženju svijetom. Nadam se da će mi se vratiti doma, da ih do kraja 2015. pročitam - napokon! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasan stranac, nemam rijeci,savcrseno :D, za ostale 2 trazim vremena.:v

    OdgovoriIzbriši
  9. zanima me koja je prva knjiga od tih Prekrasnih hh imam i bombu i gada i gaduru i igrača i stranca i početak zanima me s kojom da počnem čitanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove tri su prve, redosljednom kojim sam pisala o njima. Od njih se kreće :D

      Izbriši
  10. imam i prekrasan gad, stranac, igrač, gaduru, bombu, početak a zanima me koji je prvi dio od koje se kreće??

    OdgovoriIzbriši
  11. zanima me koja je prva knjiga od tih Prekrasnih hh imam i bombu i gada i gaduru i igrača i stranca i početak zanima me s kojom da počnem čitanje

    OdgovoriIzbriši