subota, 14. veljače 2015.

Be my Valentine GIVEAWAY

Evo me, obećano, učinjeno! :D

Onima koji mi žele dati priliku da natipkam par riječi prije nego se požure pogledati jesu li osvojili išta ili ništa, željela bih se najprije zahvaliti.

Zahvaliti što ste čitali, tipkali, komentirali, kritizirali i posvetili mi svoje vrijeme.





Tijekom procesa planiranja na koji bih način ovaj giveaway izvela, cilj mi je bio saznati zapravo koja vrsta publike me čita. Kad svakodnevno pratim statistike i broj posjeta na blogu, zapravo vidim neke apstraktne brojke koje se mogu tumačiti na razne načine.

Htjela sam vidjeti čitaju li ljudi blog jer samo guglaju neku knjigu pa nalete na njega, prate li me jer im se sviđa moj način pisanja i razmišljanja, ili me čitkaraju samo zato jer nudim informaciju na koju drugdje nisu mogli naići.

Kao uvjet za sudjelovanje odredila sam komentiranje sedam postova, što se možda čini zamornim poslom, ali hej, za nagradu se treba malo i potruditi :D

Vjerovali ili ne, na kraju sam iz vaših komentara dobila odgovore na svoja pitanja.

Obzirom da je Ključ za knjigu usredotočen samo na određeni književni žanr, učinilo mi se savršenim prvi giveaway posvetiti Valentinovu, ljubavi, strasti i ostalim emocijama koje su ovih dana na vrhuncu.

Nadam se da ste se ovih tjedana zabavljali koliko i ja, da sjedite u zagrljaju nege drage osobe i da uživate u Danu zaljubljenih.

Ako nije tako, onda ću vas barem ja pokušati razveseliti rezultatima...

Da ne duljim više, pobjednica Be my Valentine GIVEAWAY izazova je:




a zato jer sam ja trenutno uzbuđena koliko i vi, 123lidijak  imat će priliku birati između dvije od sljedećih knjiga...




dok će ona koju ne odabere otputovati Renati Grčić koja je bila na drugome mjestu!

Dobitnice su odabrane slučajnim odabirom na random.org i nadam se da su obje zadovoljne ulovom! :D

Molim vas da mi na rosestrongrose@gmail.com pošaljete svoje adrese da bih u ponedjeljak mogla poslati vaše knjige :)))



Hvala vam puno za sudjelovanje! Nastavite čitati Ključ za knjigu i preporučite ga ljubiteljima dobre knjige. Što nas je više to smo veseliji!


Vaša
         Rose :*




Broj komentara: 8:

  1. Prekrasno Valentinovo!!!!!! Nisam se ni najmanje nadala knjigama danas ali evo uletjelo ih nekoliko i zbog toga sam neopisivo sretna.
    U mom slučaju na blog sam naletjela sasvim slučajno i našla knjižnog istomišljenika tako da se mi čitamo i dalje bez obzira na giveaway.
    Zahvaljujem na nagradi !!!!1 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se da će Vam odgovarati koju god dobili <3
    Hvala Vam na čitanju, podršci i preporukama!
    :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni svaka knjiga odgovara jer čitam sve što pod ruku dođe :) . Kad sam ugledala svoje ime baš sam bila happy evo još sad ne skidam osmijeh. Uz ove još se i muž iskazal pa daroval dvije pa danas nitko sretniji od mene . I još smo se u književnom klubu darovali , pa iako sam dobila jednu ja sam baš bila dobre volje i podijelila pet . Valjda je to ipak ono dobro se dobrim vraća ,barem ja želim misliti da je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahah presretna sam ne mogu vjerovati neću duljiti s obzirom da od Cecile Ahern imam sve knjige izabrat ću ovu drugu ne vidim od koga je ali mi po izgledu me vuče na Garwoodicu ili na Woodiwiss u svakom slučaju veselim se HVALA OD SRCA

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj divno, super pokloni, i super giveaway! :)
    Cure, Lidija i Renata, od srca čestitam na nagradama, i uživajte u lijepim knjigama :)
    a Rose, mi se naravno i dalje čitamo i tipkamo, veselim se novim postovima! ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestito na nagrade lidijak i Reneata :)
    A tebi Rose,hvala za divne postove i super blog :)

    OdgovoriIzbriši