četvrtak, 12. veljače 2015.

3...2...1...

Dočekali smo se i toga, napokon SEDMI POST i posljednji :D


Ovaj puta odlučila sam se odmaknuti od uobičajene recenzije i objaviti popis autora romantičnih i erotskih romana koji ovih dana drmaju svjetske ljestvice. Popis autora i linkove za njihove facebook stranice preuzela sam na facebook stranici K.A.Linde, čije ime vam vjerojatno zvuči poznato ako ste pratili ovih prethodnih šest postova.

Sama sam odlučila pročešljati neka od ovih imena i čeka me već hrpa zanimljivih naslova...

A ovdje je svih 50 nijansi užitka :D



1. K.A. Linde 
2. S.C Stephens
3. Tarryn Fisher
4. Corinne Michaels
5. Laurelin Paige
6. Lauren Blakely
7. C.D. Reiss -> primijetite autoricu Songs of Submission :D
8. Geneva Lee
9. Whitney Garcia Williams
10. Pepper Winters

11. S.L. Jennings
12. Jasinda Wilder
13. Emily Snow
14. Calia Read
15. Colleen Hoover
16. K. Bromberg
17. J.Sterling
18. Jillian Dodd
19. Jenn Young
20. Melody Grace

21. A.L. Jackson
22. Amy Harmon
23. Lisa DeJong
24. Tiffany King
25. Tara Sivec
26. Kim Holden
27. Leylah Attar
28. Jay McLean
29. Chelsea M.Cameron
30. Abbi Glines

31. Viv Daniels
32. Tina Reber
33. Michelle A. Valentine
34. E.K. Blair
35. Alessandra Torre
36. Claire Contreras
37. Aleatha Romir
38. Kristen Proby
39. Mia Asher
40. Katy Evans

41. Rebecca Shea
42. Kendall Ryan
43. Karina Halle
44. Gail McHugh
45. Madeline Sheehan
46. Kelsie Leverich
47. Kathryn Perez
48. S. L. Scott
49. Samantha Towle
50. Jennifer Armentrout


Ako danas krenete, do Božića 2018. možda završite... 

Šala! :D

Evo, odlučila sam ovaj post učiniti što kraćim moguće jer ionako svi čekamo onaj subotnji.

Ne zaboravite komentirati još ovaj posljednji post, jer me ovaj puta zanima jeste li vi u međuvremenu naletjeli na kojeg od ovih autora, želite li sa mnom podijeliti iskustva, kritike ili kakvu preporuku.

Na kraju, objavljujem popis sudionika koji za sada sigurno sudjeluju u giveawayu,




a od kojih će jedan osvojiti krasnu knjigu, naravno, uz uvjet da komentiraju i ovaj POSLJEDNJI post. Za sve vas koji još niste komentirali, ima nade do subote, u 17:59 h (da, ja sam zaposlena  na Valentinovo i kad pada u subotu :D), do kada možete ostavljati komentare ispod svakog posta objavljenog od 1.1.2015. do danas.


Dakle, evo vas:

1. Nina Eudora
2. 123lidija
3. Renata Grčić
4. Bube


Pobjednika potražite 14.2.2015. nakon 18 sati na BLOGU. Puno sreće želi vam


                                   Rose :*



Broj komentara: 14:

  1. Sad se vjerojatno neću maknuti od kompa idućih nekoliko sati jer sam sigurna da će mi trebati da pronjuškam kroz popis i sve knjigice. Ne da mislim nego znam da ću naći nešto za sebe na njemu jer me tvoja preporuka već dovela do super knjiga tako da ovo ne propuštam. K.A Linde i C.D. Reiss odlične i baš preko tvoje preporuke sam započela sa čitanjem. Dodala bi i Samanthu Young i Mayu Banks iako za njih već svi znaju . A za mene kraljica romantičnih je Nora Roberts iako ona ne spada baš u ovu novu kategoriju ali je ja volim čitati. Super mi je čitati tvoje postove jer oko mene ljudi baš ne čitaju pa onda tražim barem virtualne prijatelje s kojima mogu komentirati knjige. I naše se druženje zasigurno neće prekinuti sa ovim postom jer mi je ključ za knjigu u favoritima. Željela bi zaželjeti sreću svim sudionicima u tvom giveawayu iako si i ja baš želim knjigu jer za mene nema ljepšeg poklona. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samantha Young i Maya Banks su svugdjeprisutne, i nema onih koji nisu za njih čuli :D
      Evo, za sljedeći post već pripremam još jednu Samanthinu recenziju, tako da budite spremni!
      Poznat mi je taj osjećaj kad imate potrebu s nekime raspraviti o dobroj knjizi, a nema nikoga koga bi to dovoljno zanimalo- zato sam ja i počela pisati blog...Vaša podrška me stvarno motivira i drago mi je da ima osoba kojima se sviđa ovo što (i kako) radim :D
      Što se tiče knjige kao poklona, i ja ih najviše volim dobivati- a zato i poklanjati!

      Ovo sigurno neće biti jedini giveaway ove godine, tako da šanse uvijek postoje! :)))

      Izbriši
  2. Evo već sam našla par knjiga za sebe a tek sam počela. Mislila sam čitati knjigu navečer ali sad googlam :) . Super mi je razglabanje o knjigama iako virtualno ali me uvijek veseli.
    Nažalost osim mene i sestre jako malo mojih prijatelja čita i imam feeling da me baš ne kuže ali srećom naučili su koji je najbolji poklon za mene :) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto je i sa mnom, malo ljudi oko mene čita, ali mene to ne sprječava :D

      Izbriši
  3. Od S.C Stephens imam Thougltless i Effortless već sto godina na polici i nikako da ih pročitam -.- ne znam koji je razlog točno, ali mislim da mi je netko rekao da u knjigama previše dramatiziraju a takve mi se baš i ne čitaju do daljnjega tako da će se još neko vrijeme samo odmarati na mojoj polici xD
    Tarryn Fisher još nisam čitala ali me žena jako zanima, pogotovo otkako je napisala Never Never sa Colleen Hoover koju btw. obožavam iako nisam sve njene knjige pročitala.
    Abbi Glines aktivno pratim, ali još uvijek ni jednu njenu knjigu nisam primila u ruku.
    Jennifer Armentrout sam čitala i žena je okej, dobro mi piše, ali sam posustala malo.. a ona ih izbacuje van ko od šale i nikako više stići sve to popratiti :/
    Iskreno, na ovom popisu vidim užasno puno imena sa kojima se po prvi put susrećem i nisu mi privukle pažnju za sada.
    Žao mi je što se na popisu nisu našla neka stvarno dobra imena kao što su Emma Chase, a i neke ženice koje iako nisam čitala znam da su dobre i da drmaju od samoga početka; Samantha Young i Jodi Ellen Malpas.
    Veliki sam fan i Cherise Sinclair i Selene Kitt, ali nih se valjda nitko kod nas ne usudi prevesti. Da se mene pita, one su prave kraljice koje bi trebale vladati svakom ljestvicom erotskih romana ili barem biti pri samome vrhu.
    A ne znam ni kako je J. R. Ward zaboravljena sa popisa, ali eto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče Stephens, ista stvar- čitala sam na Goodreadsu o Thoughtless i nije me baš privukla...
      A u vezi ostalih, mislim da je poanta ovog popisa bila promovirati manje poznate autore, i to mi je super! Za imena poput Malpas i Chase svi su već čuli, a postoji toliko puno autora koji su možda isto tako dobri ili čak bolji, a nismo imali prilike čuti za njih.
      U svakom slučaju, vrijedi se pozanimati o njima :)

      Izbriši
  4. Vise-manje poznati su mi svi ovi autori,ali samo od neke sam procitala knjige :)

    *Whitney Garcia Williams - njen serijal Reasonable Doubt je uradio veliki book u citalacki svijet,ah taj Andrew,dobar serijal,brzo se cita :)

    *Colleen Hoover - za sad od njene knjige jedino sam procitala Hopeless serijal i Ugly Love,Hopeless i Finding Ciderella - odusevili su me i su mi jedne od omiljene knjige,e sad za Ugly Love,nije me odusevila ova knjiga,ali svako si ima svoj ukus i svako razlicito gleda ono sto cita :)

    *Abbi Glines - ova autorica poznata je po njene serijale,procitala sam njene knjige,nisu bas wow knjige,ali nisu ni lose,rekla bih zlatna sredina :)

    *Kristen Proby - procitala sam njen serijal With Me in Seattle,dobar serijal/dobre knjige,omiljena knjiga Play With Me :)

    *Katy Evans - za sad procitala sam samo Real,i jedna od omiljene knjige,imam i Mine i Remy,ali jos nisam procitala,ali planiram,takodje jedva cekam da izadje njena knjiga Manwhore :D

    To je to,hvala ti za odlicne preporuke Rose :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma pročitati baš sve knjige nekog autora stvarno bi bio uspjeh, kad već dok čitamo jednog, čujemo za puno novih autora koji nas zanimaju :D
      Ali drago mi je da ste zadovoljni preporukama i idejama! ;)

      Izbriši
  5. Ja bih dodal jos par njih definitivno Tijanu mrak knjige zena ima i naravno Mandy Beck koja je tek objavila svoju prvu knjigu ali drage moje i to kakvu knjigu Love hurts ne da sam zaljubljena u Declana nego ga prosto obozavam toliko za sada od mene idem da nastavim bolovati fucking gripa 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. ajme, pa stvarno ih je pedeset! :D neka od imena mi zvuče poznato, i susretala sam ih, ali nisam čitala njihova djela, tako da će mi i ovo biti odličan vodič ako/kad se jednom upustim u prkupljanje i čitanje ovakvih knjga. :)

    imaš sve moje pohvale za ovaj giveaway, kao i za svaki post koji napišeš, stvarno te uživam čitati ♥ iako nisam uopće u toku s tim romanima o kojima pričaš i to nije moje područje, ali svaki tvoj post pročitam sa zanimanjem, i rijetko kad me te knjige ne privuku nakon tvojih recenzija :) tako da, vrlo vjerojatno ćeš biti obaviještena o mojim dojmovima čim pročitam nešto od toga! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ih, ovo je bilo skroz u zadnji čas, tek sad vidim :D

      Izbriši