srijeda, 18. ožujka 2015.

Recenzija: Amelia Hutchins: The Fae Chronicles

Odmah u prvoj rečenici želim naglasiti koliko preporučujem da pročitate ovoj serijal.

Sastoji se od četiri romana: Fighting Destiny, Taunting Destiny, Escaping Destiny, Seducing Destiny.




Već u samom naslovu jasno nam je o čemu ćemo čitati i mislim da ste se svi već susreli s pojmom Fae ili Fairy, to jest vila, i iako se u našem jeziku i kulturi obično spominju samo usput, u legendama ili u pričama za malu djecu (npr.Dobra vila u Pepeljuzi ili Trnoružici) svjetska književnost i taj pojam uspjela je uzdići na veću razinu i tim mističnim bićima udahnuti život i karakteristike zbog kojih bi se dobre stare Zubić vile sakrile pod krevet od straha ili srama :P 


Syntia najviše od svega mrzi vile i vilenjački svijet. Ta stvorenja ubila su joj roditelje iz nepoznatog razloga, naselila se u ljudskim svijetu i dokopala se visokog statusa koji ih štiti i petljaju se u sve poslove koji ih se ne bi trebali ticati. Da ne govorimo o tome koliku prijetnju postavljaju ljudskom rodu i na što je sve sposobna njihova magija. Kao odrasla vještica koja radi za jedan od odreda koji štite ljudski rod u vrijeme kada su svjetovi napokon povezani i Zemljom koračaju bića poput vila, vještica, druida, demona i vampira, biva prisiljenja raditi za najgoreg od vilinskog roda,  Princea of the Dark Fae- Rydera.
Vilinski svijet pripada drugoj dimenziji koja treba pomoć najboljih ratnika na Zemlji jer joj prijeti propast pod rukom još uvijek nepoznate sile- a ako se to dogodi, njezini stanovnici masovno će napučiti Zemlju, bez obzira na posljedice koje će ljudski rod pretrpjeti. 


woo- romantično zavoditi :D


Syntia je preporučena kao najbolji izbor za posao koji Ryder zahtijeva, i iako vile mrzi iz dna duše iz osobnih razloga, uskoro cijelom tom popisu dodaje još jedan: njihova magijska sposobnost za seksualnu manipulaciju ono je čega se najviše grozi. Ne zato jer je slabog karaktera pa joj je lako zaposjesti um. Syntia se boji baš zato jer se onome koji joj predstavlja najveću prijetnju može oduprijeti. Samo nije sigurna želi li (znamo da mi ne želimo :D).

Upleteni u borbu za opstanak Zemlje zbog više od same slučajnosti i bez mogućnosti da se izvuku bez posljedica za cijelo čovječanstvo, a i više od toga, Syntia i Ryder morat će pomiriti međusobne razlike, a to će ih dovesti do sasvim novih spoznaja o sebi samome i osobi koju imaju pred sobom.


Ja sam se zaljubila u ovaj serijal- najblaže rečeno. Potpuno me očarao i kao ljubitelju fantastike i erotike popeo se do samog vrha moje ljestvice najboljih. 
Vidljivi su motivi iz Sumrak sage, Pedeset nijansi sive i Fever Series (čiji sam vječni obožavatelj!), i iako znam da sam ovim referencama vjerojatno nekome ubila želju za čitanjem, moram vam reći da ćete se grdo zeznuti ako odustanete. Fae Chronicles bi pretekao Sumrak u bilo kojoj utrci u kojoj sudjeluju stariji od 18, a sličnost s Fever Series jednostavno moram oprostiti jer je nadahnula autoricu da napiše jedan od najsavršenijih serijala s kojim sam se u posljednje vrijeme susrela.

Oduševila me prisutnost humora i verbalni okršaji koji daju dušu serijalu, erotske scene koje su nezaobilazne i djeluju itekako realno uzevši u obzir da se radi o nadnaravnim bićima koja posjeduju određene dodatne atribute na tom području. 

Ukratko, seks je odličan, fabula razgranata i dosljedna, ritam dinamičan  i neumoran i likovi vjerodostojni. Nisam našla ni jednu jedinu zamjerku ovom veličanstvenom uratku koji mi je sladio ovih nekoliko dana i odvojio me od svijeta! :D

Za slučaj da nisam bila dovoljno jasna (ignorirajte ako sam bila! :P): nemojte propustiti ovo savršenstvo!


I javite dojmove!
Vaša

                       Rose


4 komentara:

  1. Primljeno na znanje hvala na knjizi stigla nisam se stigla ranije javiti i zahvaliti malo me boleštine omele hvala još jedno a ovo idem da tražim bokić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam ste da ste puno bolje čim vidite ove super naslove! :)))

      Izbriši
  2. Moj popis je zahvaljujući tebi sve veći :) ,a ti hvala ti na tome !!!

    OdgovoriIzbriši