srijeda, 1. travnja 2015.

Recenzija: The Wasteland Series

Serijal nastao u suradnji između četiri autorice...

Crystal Jordan: The Wanderer
Lilly Feisty: The Whore
Eden Bradey: The Breeder
R.G.Alexander: The Priestess






... zanteresirao me na prvu. Sinopsis ovog postapokaliptičnog serijala imao je sve što je potrebno da pridobije moju pažnju: ljudski životi u rasulu, novi svjetski poredak, nezavidan položaj žene u društvu u kojem preživljavaju samo najsnažniji. Ukratko, Darwinova teorija na najjače.


Nakon solarne oluje koja je Zemlju pogodila 2012. (sjećate se, ne? :D) flora je nestala, fauna odmah nakon nje, civilizacija je pala i ljudski rod sveo se na svoj najniži stupanj- ljudi skoro da su i sami postali životinje u svrhu preživljavanja. Najjači muškarci su preživjeli, dok su oni slabiji- djeca i žene- izvukli deblji kraj.

Stoljeće kasnije, u pustinji Wasteland, preživljava ono što je ostalo od ljudskog roda. Žene koje su uspjele preživjeti zadesila je ta nesreća da ostanu neplodne, a one koje su se uspjele izvući postale su toliko dragocjene da su im životi podređeni muškim potrebama- "čuvane", "pažene" i "mažene", podijeljenje su u 4 razreda: Wanderers, Whores, Breeders i Priestess.

Ako muškarac želi dotaknuti Whore mora žrtvovati svoje bogatstvo. Za Breeder mora dati svoju slobodu. Za noć s Priestess ga moraju odabrati bogovi. Ako želi biti jedan od onih koji diraju Wonderer, mora biti spreman to platiti životom.


Savršeno, zar ne? 
Baš se počnete pitati što sve čeka naše mušketire na putu do "nevinih" srdaca naših dama, kako će izbaviti jednu Kurvu njezine nesretne sudbine i kako će uopće preživjeti ako se od njega očekuje da žrtvuje život...

Ja sam dugo odgađala čitanje ovih romana s namjerom da si šećer ostavim za kraj.

Ali istina je očigledno ponekad gorka i ne ostavlja dobar okus u ustima.

Čitala sam ovo i doslovno se pitala


W.T.F???

Ovi takozvani romani nemaju ni punih sto stranica, a i na tih par koje imaju, ne nalazi se ništa što bih ja voljela ponovo pročitati. 
Više mesa ima na samim koricama u kojima se objašnjava kontekst nego u knjigama. Tamo se, već valjda pogađate,  seksaju. I seksaju. I, ne biste vjerovali, opet seksaju.

O onim žrtvama slobode, bogatstva i pitajbogačega nema ni traga ni glasa. Nema zapravo ničega, a koliko i može biti kad su očigledno štedjeli na riječima kao da ih moraju ručno klesati u glinene pločice -.-"
Pogledaju se na prvoj stranici, povaljaju u blatu na drugoj, na petoj si već povjeravaju životne tajne jer prepoznaju svoju srodnu dušu. 

I kojeg li tek načina da se ta srodna duša upozna, ma divota jedna! Obično to biva u orgijama na otvorenom, ménage susretima ili nekoj drugoj, jednako dirljivoj manifestaciji u kojoj se jedan od njih obično iskraže više od ostalih. Romantika da boli glava!. Ako se ne osjećate dobro čitajući o istospolnim odnosima i seksu na sve moguće načine, ovo definitivno nije za vas.


Na kraju ove recenzije, koja je čak i dulja nego što sam mislila da će biti, obzirom da stvarno nemam puno za reći o ovim uradcima, postavljam sama sebi pitanje koja je uopće poanta ovog serijala? Već dugo vremena nisam pročitala ništa tako loše, a obzirom da autorice nisu nove u književnim vodama, stvarno mi nije jasno čemu im je ova sramota trebala.



Do sljedećeg tjedna, kad se vraćam s nečim puuuno zanimljivijim i vatrenijim, primite pozdrave od


               Roes :D







3 komentara:

  1. NEEEEEEEE!!

    Pročitala sam uvod, i već krenula u novi tab da skinem ovaj serijal i krenem ODMAH s čitanjem, toliko mi je ideja zvučala predobro!.. i onda pročitam ostatak tvoje recenzije i evo me duboko razočarane, skoro kao da sam i pročitala te knjige.. :D

    al ajde, barem me Dean utješio! :D :D :D

    šta reći, stvarno mi je žao, jer ideja zvuči baš maštovito i ostavlja tooooliko prostora za razrade kojekakvih detalja i tisuću smjerova i za likove i za priču! Ali zašto se potruditi oko toga, kad ono - SEKS..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i sad vidim da si napisala ovu recenziju 01.04. - baš prigodno! hahahah :D

      Izbriši
    2. Baš sam jučer primijetila da sam objavila na 1.april i da se ljudi vjerojatno pitaju dal se šalim :D
      Ne šalim se, ozbiljno mislim sve što piše.
      Pa pročitaj ti, možda ti se svidi, bilo je nekih pozitivnih recenzija, al meni je sve to skupa grozno :(

      Izbriši