četvrtak, 4. lipnja 2015.

Recenzija: Stacey Marie Brown: Darkness Series

Još jedan biser u moru fantastičnih paranormal romance naslova. Već nakon prve pročitane stranice shvatila sam da će ovo biti jedan od naslova koji ne isparava iz glave tako lako. Što sam dalje čitala, to sam s većim užitkom na kraju svakog nastavka mogla zaključiti odličnu ocjenu.
Sjedi, pet!

U ovom serijalu čitamo 4 zavidna naslova: Darkness of Light
                                                               Fire in the Darkness
                                                               Dwellers of Darkness
                                                               Blood Beyond Darkness

U središtu zbivanja mlada je Ember Brycin kojoj ne ide od ruke ama baš nigdje se uklopiti. Nakon nekoliko požara i sličnih nesreća za koje je optuže da je izazvala, izbacuju je iz srednje škole i prisile pohađati neku vrstu škole za problematične tinejdžere. 
Ali Ember ni tamo nema mira.Odmah prvi dan naleti na Elia Dragena, mračnog i mističnog frajera, tek malo starijeg od nje, koji joj postaje neka vrsta tutora u novoj školi i koji je ne može živu smisliti.






Polako, i sa seksi Eliem za petama, Ember saznaje istinu o svojem porijeklu i onome što ona zapravo jest. Ubrzo od obične problematične djevojke postane nasljednica Fay trona, koja se za neželjenu titulu mora boriti protiv ljutog neprijatelja,sadašnje Seelie kraljice koja ne staje ni pred kakvom preprekom kako bi se dokopala Emberinih moći  i pokorila ljudski svijet. 
Na svom putu Ember mora upoznati obitelj za koju nije znala da postoji, suočiti se s gubitkom dragih ljudi, sudjelovati s vlastitim mučiteljem, spasiti ljubavnu vezu i žrtvovati osobu koju najviše voli.
Samo bez pritiska...

Brown je razvalila u svakom smislu riječi. Radnja ni u kom trenutku nije jednolična ili dosadna, poglavlja su prožeta napetošću pa možete osjetiti kako se u vama budi ono poznati pozitivni iščekivanje svaki puta kad okrenete stranicu. Fabula je lijepo razvijena, s mnoštvom maštovitih detalja i zapleta, taman na onim mjestima kada mislite da se zamršenom klupku napokon naziru početak i kraj. 
Autorica je lijepo izbjegla svaku moguću sladunjavost koja se može očekivati u romantičnim scenama- izbjegavajući romantiku :D i okrenuvši svaki intimni odnos u neku inačicu zanimljivog i vrućeg intimnog okršaja. 
Znamo da je to ionako svima zanimljivije. :P

Likovi osvajaju od samog početka i u njihovu oslikavanju korištena je već isprobana formula: što više misterioznosti i neobjašnjive opasnosti koja prijeti čim neki lik podigne prst u znaku "pazi me se dobro", time se pojačava intriga i mi jače grizemo nokte, a mi želimo da se ta divlja crta te nesavladive ličnosti ukroti. Zbog toga ćemo čitati, ako zbog ni jednog drugog razloga, barem da vidimo kada će se  (i hoće li se uopće!) to dogoditi.



Sam završetak za mene je bio poprilično iznenađenje, ali u svakom slučaju dobrodošlo i vrijedno pohvale. Možda smo nešto slično ovom detalju već i vidjeli u Harry Potteru, ali radi se o nečemu što nećemo autorici zamjeriti jer se podosta lijepo uklopilo u kontekst.

Nemam nikakve zamjerke ovome serijalu i jedino što mogu reći je da me prikovao za stolicu i drago mi je da sam naletjela na njega. Zrelost likova, način izražavanja i ostale aktivnosti koje ovdje susrećemo potpuno su me oduševili i ostavili gladnom za još. Prvom prilikom čitam i ostale naslove ove perspektivne autorice.



A vi? Hoćete li dati Eliu priliku? :P


Vaša,

                  Rose




Nema komentara:

Objavi komentar