srijeda, 2. rujna 2015.

What I've read... / Što sam čitala...


...but I would rather that I haven't.

Sounds awful, I know. But believe me, the worst is yet to come! 

Today I decided to be brutally honest and name some of the novels that had disappointed me out of various reasons. I didn't write a separate post about each one of them, because, apart from negative critics, there's nothing to say.

I guarantee you'll be surprised when you see some of the names!


Adrianne Brooks: Kissed by Moonlight


The cover is amazing and it was free on Amazon- how could one resist? Honestly? One couldn't. But...

I wrote a review about this novel on Goodreads so I'm not going to list every single one of my critics here, but the main point is: this story is realy superficial and badly narrated.




Scene after scene left me without a single reaction, positive or negative, and in the 90% of cases I didn't even understand what this woman was writing about. The characters were shallow and there were no emotional connections between the scenes. Now they hate each other, now they love each other. In between those two moments you get lost trying to understand WTF just happened.





You've probably realised I didn't write anything about the plot. That's because, as I said, I have no idea what have actually occured. He's some kind of a shapeshifter and she's the lady with a dirty language.

I saw some comments from some readers who loved this book and the whole Wild Hunt Series and considere it something special. So what do you say to those?  I like my opinion better. :P

In short,  I do not I intend to read the whole series. If somebody's brave enough to do it, let me know! :*



Jodi Ellen Malpas: This Man Series



I can already see you cursing my name or making a voodoo doll of me for this. :D





This series, praised by so many, I consider a plagiarism of Fifty Shades of Grey. Please dont't say it isn't. If you read it carefully, you can find the whole sentences copied from FSoG an pasted to This Man
I was so enthusiastic for finally reading this series, but once I started, I couldn't believe what I was seeing! So many scens that were repeating themselves were simply boring and plainly stupid. Reading This Man was a torture!

Besides, those characters? Jesse and Ava? Lord, save me! He looks like he's living a middle age crisis, marching around and shouting "language" at her. On the other hand, she never even got through the puberty. Seriously? They made my eyes bleed! I read the whole series so I could write this review and say how terrible the books were.
Yep, I'm that mean. But people should respect other people's work, not stealing it.  



Jennifer Quintenz: Daughters of Lilith

 

Out of the whole series (Thrall, Incubus & Sacrifice), I've only read the first novel and the reason is that I'm to old for it :P
It's a young romance series, and while I have no prejudgments towards this genre, this series just didn't work for me. 



On her 16. birthday Braedy finds out that she's a demon. Her powers start growing, so soon she becomes a real beauty, something she never was. She gets to be the center of male attention at school, discovers she's adopted and her father is a member of a secret organisation that fights against those of her kind.
Everybody start to see her as a threat, but at the same time expect her to become their ally against Lilitu.
Now Braedy has to harmonize her new role in the war between humans and demons, convince her boyfriend that she isn't, in fact, a monster and continue working on obtaining the image of a normal teenage girl.

What this series lacks is dynamics and that "thing" that makes you want to glue your eyes to the pages. The informations reveal to slow and one loses their focus.


Thank you for allowing me to share my ideas about those books. I hope you don't hate me right now. Much. :P
I would love to hear your impressions so you're welcome to comment!


Rose :*







Što sam čitala....

... a radije bih da nisam.

Ovaj naslov zvuči grozno. Ali vjerujte, najgore tek dolazi!

Samo za vas odlučila sam biti brutalno iskrena pa nabrojiti nekoliko romana koji su me iz raznoraznih razloga razočarali do bola. Namjerno nisam posvetila post svakome od njih jer osim negativnih kritika nemam baš što puno pisati.

Jamčim pošteno iznenađenje kada vidite o kojim knjigama se radi!


Adrianne Brooks: Kissed by Moonlight

Naslovnica za prste polizati i besplatna na Amazonu- i kako da ju onda ne zgrabite, ako vam se takva prilika pruža!



Ovom romanu posvetila sam poštenu recenziju na Goodreadsu pa neću ovdje navoditi baš svaku zamjerku, ali radi se prvenstveno o tome da je cijela priča površna i jako loše opisana.  



Pitanje je na koje dan danas ne znam odgovor.


U jednom trenutku već sam od jada bila spremna priznati da se radi o tome da sam čitala na engleskom, ali mislim da bi to bilo vrijeđanje vlastitog intelekta, obzirom da cijelo vrijeme na njemu čitam i bila sam sposobna savladati i puno kompleksnija štiva.

Scene su me ostavile hladnokrvnom, a u 90% slučajeva uopće nisam razumjela o čemu ta žena piše. Likovi su potpuno plošni i radnje se nabrajaju bez ikakvih emocionalnih poveznica. Sad se mrze, sad se vole. Između toga se ni ne vide, a vi pokušavate skužiti koji vrag se ovdje događa.

Primijećujete da mi fali opis radnje? Pa rekoh maloprije da ne kužim o čemu se radi. On je nekakav shifter, a ona bi trebala biti dama oštrog jezika.
Naišla sam na komentare koji na sva usta hvale ovaj roman i blagoslivljaju cijeli serijal ( FYI: Wild Hunt), pa se tješim onom: sto ljudi, sto čudi!

Ovaj roman mi je ostavio gorak okus u ustima  pa nastavke izbjegavam u širokom krugu. 

Ako netko krene u junački pothvat čitanja, nek' mi se obavezno javi! 



Jodi Ellen Malpas: Serijal Moj muškarac



Evo, već vas vidim: zgražate se, psujete ako ste skloni biti direktni u izražavanju svojih emocija, možda klizite mišem prema X u gornjem kutu ekrana. 

Serijal koji je hvaljen na sva usta samo zato jer je kopija Pedeset nijansi za mene je obična bedastoća koja cilja na naše novčanike i u većini slučajeva uspijeva. 




Glavna zamjerka ovdje, a i jedina potrebna jer je toliko velika da me srce boli, je ta da je knjiga prepisana. Nemojte reći da nije, molim vas! 
Krenula sam sva entuzijastična u čitanje, a na kraju sam se prisiljavala da završim trilogiju. Imam ispisane na papiru stranice iz knjige na kojima se vide doslovno (samo s malim izmjenama redoslijeda riječi, što je i dalje kopija) prepisane rečenice iz Pedeset nijansi.

Osim toga, likovi su grozni! On je kao da je u nekoj krizi srednjih godina, ponavlja iste fraze u tri knjige: "Rječnik, rječnik!" Pa daj se više okani toga, sam sebi si dosadan!
Ona još kao da nije izašla iz puberteta, pobogu! Zajedno su kombinacija za rasplakati se.

Sad će vjerojatno neki napasti sa svim argumentima zašto je ovaj serijal bolji ili jednako dobar kao i Pedeset, ali moj glavni argumet je taj da se Ana barem svađala da dokaže neku poantu, dok je ovima svađa poanta sama po sebi. 
Pročitala sam cijeli serijal samo da mogu napisati ovu recenziju i natipkati koliko je grozan bio. Da, toliko sam zla. Ai tuđi rad se treba cijeniti, a ne krasti.

Žao mi je samo da je na hrvatski preveden tako mali broj romana koji se izdaju u svijetu pa nas filaju onime što imaju ponuditi iz tog ograničenog izbora koji se zapravo prevodi, a ljudi koji nemaju pristupa nečem boljem, smatraju da čitaju apsolutne favorite. 
Na ovom blogu ( a i drugima) spomenut je mali milijun naslova koji bi ovaj serijal pomeli pod tepih jednim zamahom.

Raduju me vaši komentari! :D



Jennifer Quintenz: Daughters of Lilith


Tri young romance naslova: Thrall, Incubus i Sacrifice od kojih sam se prisilila pročitati samo prvi. Razlog: pisan je točno za publiku za koju ga titula okrunjuje. To nije nužno mana ovih serijala jer takve publike uvijek ima, ali nije ni jedini razlog zašto su se našli na ovom popisu.




Na svoj šesnaesti rođendan Braedyn saznaje da je demon. Njene moći se počinju razvijati i pretvara se u pravu ljepoticu. Od neprimjetne srednjoškolke postaje centar muške pažnje. Uza sve to, saznaje da je posvojena, a otac joj je član jedinice koja se bori protiv njezine vrste.
Sada, uz to što je svi smatraju prijetnjom, od nje istovremeno zahtijevaju da im postane saveznica u ratu protiv Lilitu koje žele pokoriti svijet. 

Braedyn mora uskladiti svoju novu ulogu u ratu ljudi i demona, uvjeriti dečka koji joj se sviđa da nije poput ostalih čudovišta na koja je navikao te se nastaviti boriti s problemima iz svakodnevice srednjoškolskog života. 

Za moj ukus radnji fali dinamičnosti i "onog nečeg" što vas prilijepi za stolicu i ne dozvoljava da se pomaknete. Znate onaj osjećaj kada čitate i čekate i čekate da vas napokon nešto osvoji, a što se više primičete kraju time imate jači osjećaj da pijete mlaku vodu. Ni dosta vruću da ju ispljunete, ni dovoljno hladnu da nastavite piti. 

Možda bih se više zainteresirala da nastavim čitati, ali ne želim riskirati dok znam da me čeka toliko drugih autora.


Hvala vam što ste mi dozvolili da prenesem i ova razmišljanja, i nadam se da ne zamjerate previše moju hrabrost da verbalno bombardiram nečijih ruku djelo. Ne dajte da vas pokoleba moje mišljenje i držite se vlastitoga- baš zato što smo različiti, nema nam kraja! 

Komentari su, kao i uvijek dobrodošli, a do kojeg od njih, primite pozdrave od 


Rose  :*



Nema komentara:

Objavi komentar