petak, 25. prosinca 2015.

Samo da znaš, da sam te uvalila... :D

Najprije ovako:





Nek' vam je sretan Božić! Budite mi i dalje zdravi, lijepi i nagrađeni s puno slobodnog vremena za čitanje ovog bloga i knjiga općenito! 
Ako možda ne slavite Božić, ne treba značiti da ne slavite veselje. Želim vam svima ljubavi i radosti, dobrih prijatelja i ostvarenje svih želja!



Uz jučerašnji tjedni post, danas sam vas odlučila počastiti još jednim, malo opuštenijim.
Ima tome oko mjesec da mi je bookblog kolegica Bibliovca poslala mail pod istim naslovom kojim sam okrstila ovaj post. 

Izgleda da blogerskim vodama kruži "igra" čija pravila nalažu da ako ste tagirani, morate odgovoriti na 10 pitanja koja vam postavlja onaj sretni (nemilosrdni) bloger koji vas je tagirao, a onda vi radost širite dalje tako da se potrudite izmisliti sljedećih 10 pitanja i osuditi na odgovaranje, također, tagiranjem :D, blogere koje smatrate da su zaslužili tu čast. 


Ivina pitanja snašla su me u dobrom raspoloženju, pa sam odlučila da je vrijeme da se i ja uključim u začarani krug. Evo njenih pitanja i moji odgovora:


1.Kada bi netko snimao film o nekom uzbudljivom ili turbulentnom razdoblju u tvom životu, tko bi te glumio?

Želim nekoga tko mi barem donekle sliči izgledom, a u svojoj karijeri je utjelovio barem jedan lik koji mi je sličan i karakterom. 

Trebalo mi je samo cijeli dan da se napokon sjetim lika čije sam ime preuzela kao svoj alias, a koji je savršeno prikazala Zoey Deutch.





U njenoj ulozi Rose/Roze imamo istu boju kose i očiju, a o karakteru da i ne govorim. Nisam se bezveze nazvala njenim imenom. Plus, ova slika je, što se pogleda nisi-me-dostojan tiče, kao da gledam u ogledalo (no dobro, nisam baš tako zla :P). 



2. Koji je najčudniji kompliment koji si ikada dobila?

"Ti si mi se činila kao najzanimljivija osoba ovdje". Živo me zanima na koji način takvi osvajači procjenjuju stupanj zanimljivosti cure koju vide prvi put u životu. Onda kažu da je žene nemoguće shvatiti.






3. Najdraža reklama?

Zar postoji netko tko ima najdražu reklamu? :D
Ali imam jednu koja mi je ostala u dobrom sjećanju. Mislim da se reklamirao T-Com i u njoj je žena šetala gradom prisjećajući se lijepih trenutaka koje je doživjela s njime. Nakon pretresanja cijele njene životne priče, sjećanja kojih su podijelili i prepreka koje su prešli, mi shvaćamo da je on zapravo njezin mobitel.

Na fakultetu smo te godine na jednom kolegiju dobili zadatak snimiti kratak video koristeći jednu stilsku figuru, pa smo se 3 prijateljice i ja odlučile za metaforu, to jest, alegoriju, i preradile tu reklamu prevevši je na španjolski. Što da vam kažem, raspašoj! :D



4. Kada bi transfuzija tvoje krvi od sutra mogla liječiti jednu jedinu bolest, koja bi to bolest bila?

E drek, tu se od mene traži, ne samo da budem maštovita, nego još da i dokažem dubinu svog karaktera, moralna promišljanja i poglede na svijet. Ali šalu na stranu...Mislim da bih u tom slučaju odabrala tumor. 



5. Kada bi morala birati karijeru u cirkusu, što bi bila?

Bila bih bogata kći vlasnika koja je odustala od obiteljskog biznisa i otišla na drugi kraj svijeta na studij ili nešto treće. Nisam obožavatelj cirkusa, jednostavno mi nije zanimljiv. 



6. Kada bi ove zime mogla promijeniti izgled i boju snijega, kako bi nam zima izgledala?

Vrlo, vrlo, VRLO, zeleno. :D :D :D



7. Koji ti je najveći turn-off na frajeru?


Manjak smisla za humor. Ono kad izvalim neku bedastoću, a on blijedo gleda i onda se oboje osjećamo k'o idioti. Kad sjedi kao da ima metlu u guzici i ne zna se šaliti na vlastiti račun. Nema goreg od ozbiljne osobe. Nemoguće je kroz život prolaziti i ne se smijati tome koliko je ponekad ironičan.





8. Koja ti igra iz djetinjstva najviše nedostaje?

Prijateljica i ja gradile bi kuće od lego kockica i kartonskih kutija i u njima nastanjivale figurice iz Kinder jaja. Najozbiljnije! Kad se sjetim što smo sve bile u stanju izraditi iz tih figura i na koje smo ih sve načine upotrebljavale, dođe mi da ode do dućana po još jedno jajce! Najbolja stvar ikad! 


9. Najdosadnije žensko ime po tvom mišljenju je?

Bilo koje ime koje roditelji nadjenu djetetu po svecu čiji se dan slavi na dan njegova rođenja. Ako je teško izmisliti ime vlastitom djetetu, čemu si ga uopće raditi? 



10. Da ti netko kaže da ćeš se sutra probuditi sa perfektnim znanjem još jednog stranog jezika (mimo engleskog), koji bi jezik izabrala?

E to bi bio francuski. Naime. taj jezik mi se uopće ne sviđa (a bilo bi ga korisno znati) i bila bi mi prava muka morati ga učiti. Ovo bi bila vrhunska alternativa.




Iiiiii, riješeno! 


Sada slijedi meni onaj najzanimljiviji dio, dio kad ja uvaljujem blogokolegici Antoniji s Blog by Principessa da se ona izjasni na mojih 10 pitanja. 




1. Kojem od ovih frajera, i zašto, bi platila da upadne tvojoj najboljoj prijateljici na rođendan?




2. Koja je tvoja najgora noćna mora?

3. Da se možeš pretvoriti u bilo koju životinju, u koju bi se pretvorila?

4. Da možeš promijeniti jedan događaj u svom životu, što bi promijenila?

5. Koliko sklekova možeš napraviti odjednom? :D

6.  Bi li radije javno ponizila neku osobu ili sama bila ponižena?

7. Na što prvo pomisliš ujutro kad se probudiš?

8. Iron man ili Captain America? :P

9.  Tvoja najgora karakteristika?

10.  Kompletno izdepilirani frajeri (noge, pazuh i čarobni štapić). Da ili ne i zašto?



Show us what you got! 




Rose se odjavljuje do sljedećeg tjedna :D 
Kolači čekaju!

2 komentara: