nedjelja, 31. siječnja 2016.

Gostujuća recenzija: Alice Clayton: Wallbanger i Rusty Nailed



Bome smo lijepo krenuli! Današnja gostujuća recenzija je treća u Be my Valentine GIVEAWAYU, a borimo se za 4 naslova iz izdanja Algoritma i V.B.Z-a.




Autorica: Vlatka Hunjet

Alice Clayton: Wallbanger i Rusty Nailed


S obzirom da nisam neki veliki ljubitelj ljubavno/erotskih romana...ipak ih volim s vremena na vrijeme pročitati. Ako ništa drugo, onda barem da se malo opustim i zabavim, a i zaboravim na svakodnevne probleme. Tako mi je slučajno dopala u ruke knjiga Wallbanger/Moj neodoljivi susjed

Hm...prvo sto sam si pomislila je bilo "Nadam se da me neće razočarati kao 50 nijansi". Mada znam da ima puno ljubiteljica te trilogije, meni jednostavno nije sjela. I tako sam se uhvatila u koštac sa Simonom...Stranica po stranica i nisam knjigu mogla ispustiti iz ruku. 

Caroline je mlada dizajnerica interijera koja iz noći u noć ne može spavati jer joj je susjed vrlo aktivan noću...svaku noć druga djevojka i zvukovi koji jednostavno frustriraju, barem Caroline. Jedne noći vise nije mogla izdržati, pokucala mu je na vrata i sve mu istresla u facu. Ali naravno da ne može stati na tome. Simon je fotograf koji putuje svijetom i rijetko je kod kuće, ali kad je kući, onda kreću haremske avanture. Malo po malo njih dvoje se zbliže. 

E sad, nije u redu da napišem sve, moram nešto ostaviti i onima koji nisu čitali.  :)




Knjiga je sama po sebi dosta lagano štivo, ali obiluje duhovitim razgovorima, smijehom, romantikom, zabavom. Nije plitka kao što neke knjige ovoga žanra mogu djelovati. I moram priznati da me oduševila još i više zbog jednog sporednog lika, a to je Carolinein mačak Clive. 
Clive mi je izmamio osmijeh na lice više puta nego bilo što dok sam čitala tu knjigu. 
Zapravo, sporedni likovi su uglavnom takvi, zabavni i bolji (ponekad) i od glavnih likova :)

Moram se nadovezati i na drugi dio ovoga serijala Rusty nailed/ Moj zivot sa Simonom

Kako to obično biva sa nastavcima, ovaj je isto tako daleko ispod prvog dijela, barem po mojem mišljenju. Kako i sama autorica, Alice Clayton kaže, napisala je nastavak jer su fanovi to tražili, ali po meni, jedna knjiga je bila sasvim dovoljna. Kako i naslov kaže, Caroline počinje živjeti sa Simonom i to jer joj se šefica udala i otišla na medeni mjesec te  ostavila tvrtku i svoju kuću Caroline i Simonu na čuvanje, što samim time za sobom vuče i sve (ne)čari zajedničkoga života. 
Isto tako, neću zalaziti u detalje kao ni s prvim dijelom, jer bih onda previše odala, a i sam naslov dovoljno odaje. Ni ovdje ne nedostaje duhovitih doskočica, romantike, seksa je ,čini mi se više nego u prvom dijelu i u cijeloj 50 nijansi trilogiji zajedno, ali ne smeta, sve je u okviru normale. Clive je i ovdje faca, pogotovo na kraju. To će vidjeti svatko tko bude čitao.

Moja ocjena za prvi dio je 5/5, a za drugi dio 3/5.


Veselim se i dalje druženju na FB stranici i sretno nam svima.
Veliki pozdrav iz Osijeka!


Vlatka Hunjet




Sad čekamo sljedećeg natjecatelja, a vi ne zaboravite komentirati postove s njihovim recenzijama i pomoći curama da osvoje super nagrade! :D



Vaša Rose :*

1 komentar:

  1. Meni se ovdje najviše sviđa Vlatkino oko za detalje i mačak Clive- njime mi je definitivno privukla pažnju (obožavam mačke) jer volim knjige u kojima se likovi životinja pojavljuju kao sporedni, a opet oni koji upotpunjuju radnju. Vlatka je super primijetila da bi to nekim čitateljima moglo biti zanimljivo!

    OdgovoriIzbriši