četvrtak, 28. siječnja 2016.

Gostujuća recenzija: Cecelia Ahern: Na kraju duge

Evo nam prve recenzije s kojom zapravo službeno započinjemo Be my Valentine GIVEAWAY! Ne mogu vam ni opisati kako sam ugodno jučer iznenađena bila kada mi je zazvrndao mobitel, a kad ono: mail! Recenzija! OMGGGG! <3

Da ne duljim puno jer moja tipkaranja ionako nikog trenutno ne zanimaju, ajmo mi na ono najzanimljivije. :D









Autorica recenzije: Maja Pavšek 


Cecelia Ahern: Na kraju duge (Where Rainbows End)


Radnja ove knjige prati događanja Alexa i Rosie, te nas prati kroz Dublin i Boston. Zapravo cijelu knjigu pratimo kroz njihova pisma koje pišu međusobno jedno drugome.

Alex i Rosie su najbolji prijatelji još od djetinjstva i zajedno žive u Dublinu. Upravo otkrivaju čari prvih spojeva i prvih ljubavi kada dolazi vijest koja će uvelike ostaviti traga na njihovu prijateljstvu. Alex odlazi sa svojom obitelji u Boston zauvijek, jer je njegov otac dobio novi
posao. 
Rosie je izgubljena bez svog najboljeg prijatelja, ali i Alex bez svoje prijateljice. Nekako se tješe da je to sve privremeno jer bi Rosie nakon maturalne trebala doći studirati u Boston. 

Noć prije nego sto treba krenuti u Boston Rosie saznaje vijest koja će uvelike odrediti smjer njihovih života, te koja će ju zadržati u Dublinu. No može li njihovo prijateljstvo i njihovu povezanost razdvojiti kilometri?



Tu zapravo počinje prava napetost knjige koja Vas drži do kraja i jednostavno gutate stranicu za stranicom da saznate što će se sljedeće dogoditi...u mojem slučaju, do kasnih  noćnih sati, iako Vas dijete budi u rane jutarnje sate...te sljedeće sate preživljavate isključivo na kavi...




Čitajući ovu knjigu mnogo sam se pitala o vremenu koje tako lako uzimamo zdravo za gotovo. O vremenu koje čekamo da voljenima kažemo da ih volimo...ne sutra, prekosutra, nego danas i sutra i prekosutra...stalno nešto čekamo...i dok tako čekamo vrijeme prolazi, a da nismo ni svjesni...znam i ja to radim...ali bas bih danas u tom užurbanom ritmu trebali prestati raditi...neprestano čekamo da netko drugi probije led...a rijetko kad pomislimo da to čekanje uzima svoj danak i da jednog dana neće biti vremena, nego samo kajanje zbog toga što bi moglo biti i koliko toga smo bolje i kvalitetnije mogli iskoristiti.

Isto tako, ova knjiga me je podsjetila koliko jedna riječ može promijeniti tijek nečijeg života...ili pak neizricanje te iste. Mislim da neke stvari jednostavno moraju biti izrečene, a ne spremljene na neko mjesto daleko, gdje ih niko neće naći. Mislim da ljubav ne treba
pospremati nego joj se jednostavno prepustiti.

Ovu knjigu preporučujem svima...jednostavno me očarala...iako sam ponekad poželjela likove izvući iz knjige i pošteno ih išamarati da već jednom učine nešto.

Predivna knjiga sa predivnim citatima koji ti stvarno daju na razmišljanje.



Maja Pavšek 



Divno! Jako mi je drago što je Maja svoja promišljanja podijelila s nama i dokazala da se o pročitanoj knjizi zaista može svašta reći, bez obzira što mi mislimo da nam ponekad fali pravih riječi kojima bismo te dojmove izrazili. 

Nadam se da će se više čitatelja pridružiti ovom giveawayu i slijediti Majin primjer. Vidite da uopće nije teško, a i ne želite propustiti naslove kojima nas časte izdavačke kuće Algoritam i V.B.Z. Čekam vaše recenzije, i ne zaboravite: svatko od nas ima puno toga za reći, samo se morate odvažiti i započeti priču! 


Vaša Rose :* 

2 komentara:

  1. Maja je probila led i počastila nas jednim od super naslova autorice za koju smo sigurno svi čuli.
    Ono što mi se najviše dopalo u njenoj recenziji je to da nam nije otkrila što se to točno dogodilo Alexu i Rosie, a razdvojilo ih je unatoč planovima da se napokon nađu, i s time nas je uspjela zainteresirati da što prije potražimo knjigu i odgonetnemo što je to likovima promijenilo živote!
    Isto tako, Maja je uspjela u knjizi naći i ono nešto što ju je dirnulo u dušu i dala nam djelić svojeg pogleda na život i mrvu svoje mudrosti.
    Prekrasna recenzija! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Majo! Odlicna recenzija

    OdgovoriIzbriši