nedjelja, 7. veljače 2016.

Gostujuća recenzija: Daria Keršić: Moć albiura

Četvrta recenzija u sklopu Be my Valentine GIVEAWAYA donosi nam nam još jedno mišljenje o posljednjem domaćem hitu.
Iako sam u pravilima sudjelovanja odredila da recenzije moraju biti samo onih knjiga koje ja nisam recenzirala, ovdje moram napraviti iznimku jer smo izgleda Marko i ja knjigu čitali u isto vrijeme pa ne bi bilo fer da njegov trud propadne jer sam ja svoju recenziju objavila prva.
Prijeđimo onda na stvar.

Autor: Marko Žanetić

Daria Keršić: Moć albiura

Kod knjige Moć albiura privukao me je već sami naslov. Moć može biti jako opasna, ali i dragocjena pa sam želio doznati kako je to imati nadnaravnu moć i biti jedinstven. Obožavam čitati knjige domaćih autora i jako sam bio znatiželjan otkriti koja se tajna krije u ovoj knjizi. Naslovnica je prekrasna i originalna, svaka čast Jeleni Radmanović koja si je dala truda. Knjiga mi se svidjela od samog početka. Kaže se da se u nekoga može zaljubiti na prvi pogled, a meni se to dogodilo upravo s ovom knjigom.

Moć albiura je prvi dio trilogije mlade autorice s Hvara Darie Keršić. Ujedno je ovo djelo i njezin prvijenac. Radi se o fantastičnom romanu, mome omiljenom žanru. Dobro došli u njezin svijet i iskusite moć albiura.

Loreta Denona je osamnaestogodišnja djevojka iz Pule gdje je ujedno i smještena radnja roman. Voli učenika iz razreda Sašu koji je uvijek uz nju, pomaže joj i velika joj je podrška. On je zaljubljen u nju, ali je ona ipak istinski zaljubljena u Olivera i koliko joj bilo teško ne želi sa Sašom imati ništa više od prijateljstva. Jako voli Olivera i nerazdovojni su. Samo joj je on važan. Loreta nije ni svjesna da ima moć i da cijeli svijet visi na koncu. Vodi se rat između anđela i demona. Anđelima je Loreta jako bitna i žele je zaštiti. Loreta ima i dodatnu zaštitu, narukvicu od anđeoskog kamena albiura koju joj je poklonila njena nona Rafaela. No tu postoji i Legenda gdje je već sve zapisano. Ona se može ispuniti, a i ne mora.

Hoće li Loreta izabrati Olivera ili Sašu? Tko je Loretin anđeo čuvar? Na čiju će Loreta stati stranu- anđela ili demona? Ovo su neka od pitanja na koja ćete otkriti odgovore samo ako pročitate roman.

Završetak radnje će Vas iznenaditi i ostaviti u neizvjesnosti.

Roman me oduševio. Jedinstven je po mnogo čemu. Od početka pa do kraja držao me je u šaci. S njim sam se smijao,ali i bio tužan. Jedva čekam pročitati njezin nastavak i doznati što se dalje događalo s Loretom i ostalim likovima. Roman Moć albiura je ispunio sva moja očekivanja. Čestitke autorici. Drago mi je što se svakim danom pojavljuje sve više mladih i talentiranih hrvatskih autora. Knjigu svima toplo preporučujem jer pravi je mali biser kojeg svaka biblioteka mora imati.

Marko Žanetić

Ne zaboravite da svoje recenzije možete slati do 10.2.1016., što znači da još ima vremena da pročitate nešto zanimljivo i podijelite s nama svoje mišljenje!

Vaša Rose :*