četvrtak, 9. lipnja 2016.

Review/recenzija: Kresley Cole: The Captain of All Pleasures/Kapetan svih užitaka




A few years back, I was looking for some new fantasy-Edward Cullen-like- fiction  and somehow came across Immortal after Dark series by Kresley Cole. Okay, I can hear you screaming in your head about how Immortals are nothing like Twilight. You're right, but in some way they both ended up on that list I found online and today I'm glad they did. Immortal after Dark became one of my favorite book series ever! 

But today's review is not about those sexy demons/vampires/valkyries... It's about the first novel Kresley Cole ever wrote, The Captain of All Pleasures. This book has recently been translated to Croatian and I was so happy to find it in our libraries! This historical romance is a must read, as are all that came after it.







The reason I'm so happy about this book is because it shows the mere beginning of K.Cole as an author, and it gives us a chance to compare her early work with the novels she recently wrote. And not only that, but by comparing those, it let's us realize that the quality of her work has been progressing over the years in an natural and comfortable way. You know how you read some books by certain authors and notice some big differences between their older and most recent work? Sometimes you can literally point your finger towards "that something" that has changed in their work and enabled them to make that decisive step towards the real improvement. I couldn't see that happen with Kresley. The Captain of All Pleasures is the proof of how good she was from the first page she ever wrote. 

Nicole Lassiter is a young and spirited girl, smarter than she looks like and sometimes more careless than she should be. After her father is disabled to take part in the Great Circle Race from England to Australia, she decides to do it herself. The idea seems like a good one in the beginning, but soon a tragedy puts her life in danger, pushing the Race to the back of the list of her priorities. Captain Derek Sutherland saves Nicole and can now make her pay for all the damage she has cost his ship and his crew. But the girl is beautiful and he can't forget some pretty steamy moments they've shared. Is she as bad as he thing she is? 
Is it possible for her to be the one to cost him his victory? 

So, please, go get your copy of  The Captain and let me know if you've liked it as much as I did! I'm waiting patiently...


Kiss from Rose  :*






Prije nekoliko godina, kada je ovaj blog je uvijek bio samo želja koju se sama sebi nisam usudila ostvariti, slučajno sam otkrila autoricu jednog serijala koji me oduševio zbog toga što je bio, najlakše i najtočnije rečeno, poseban. To je još bilo doba Sumrak groznice pa se kroz Edwardov šljokičasti sjaj na svjetlo dana nije uspjela probiti ni jedna knjiga slične tematike, što se pogotovo moglo osjetiti na ograničenom tržištu poput Hrvatskog. 
Spomenuti serijal zove se Immortals after Dark, a ono što me u njemu osvojilo bilo je mnoštvo fantastičnih bića koje je autorica uspješno uvela, pristojan broj povijesnih elemenata koje je uspjela ukomponirati i zadivljujuća sposobnost da tako ogroman broj likova spoji, ispreplete i drži na uzici kroza, sad već, 17  (uskoro 18!) nastavaka! Dotični serijal počeo se prevoditi na hrvatski pod nazivom Kad padne noć, a ja sam pisala o prva dva nastavka Glad kao ni jedna druga i Nezaustavljivo zlo. Nakon što su objavili i treći nastavak, Mozaik knjiga je stala s daljnjim izdavanjem tih naslova, a nama nije preostalo drugo nego pretpostaviti da jednostavno nisu "išli" i zapitati se zašto. 



Razlog zbog kojeg ja danas pišem ove flashbackove u svoje studentske dane, kada sam ovaj serijal na smartphoneu (koji je, btw. u to doba isto bio novost i senzacija!) skrivečki čitala zaklonivši ga skriptom iz koje sam trebala učiti, je taj što me nedavno pogodio osjećaj nostalgije. Razlog te emocije koju obično rijetko osjećam je tema današnjeg posta.

Roman Kapetan svih užitaka nedavno se pojavio na našim policama, pa kad sam otkrila da je to zapravo Colein debitantski roman (napisan 2003.), rastopila sam se! Pratila sam ju tijekom godina izdavanja njene fantastične fikcije, a sad smo se našli na samom početku. 
Iako u Hrvatskoj ovo nije jedini njezin preveden povijesno-romatnični roman (sigurno ste čitali Ako se usudite, Ako prevarite i Ako poželite), neopisivo mi je drago što sam ga mogla ovako zaokružiti i dobila priliku usporediti same njene početke s onim što stvara danas.

Kresley Cole je autorica koja mi je obilježila studentski život (pročitala sam ja Immortalse nekoliko puta :P), a u isto vrijeme je jedna od zaista rijetkih autorica koju podjednako volim bez obzira koji žanr odlučila pisati. To, nažalost, ne mogu reći za sve autore na koje sam naišla. Ono što ju karakterizira, a u što sam se uvjerila i nakon Kapetana svih užitaka, jest nezamjenjiv smisao za humor. Od prvog do posljednjeg njenog romana nećete naići ni na jedan čiji likovi vas neće oduševiti svojom sposobnošću da se elegantno međusobno isprovociraju i hrabrošću da to učine na jedan ironičan način koji će vas nasmijati, a time će vas oni i potpuno osvojiti kao čitatelja. 
(Znam da u svojim recenzijama uvijek inzistiram na (ne)postojanju humora, ali to je zato jer on romanu donosi potrebnu dozu "živosti", pa ga zato gledam kao neizbježnog za njegov uspjeh u mojim očima.)
Dijalozi i rasprave su joj i u ovom romanu dovitljive, pune argumenata koji likove savršeno nadopunjavaju, i provokativne u dovoljnoj mjeri da nas zapale za jooooš!



Da ne filozofiram puno s fabulom, reći ću samo da ovaj puta imamo posla s Nicole Lassiter i interesantnim kapetanom Derekom Sutherlandom. Odat ću vam još samo i da se mlada odvažna Nicole usudila sama krenuti na Veliku utrku od Engleske do Australije, a onda se, nakon tragedije koja je zadesila njezin brod, nekako našla kao kapetanova zarobljenica. 
Ili možda gošća? 
Puno pametnija nego što se na prvi pogled čini, Nicole ostavlja Kapetana bez daha, ali na njegovu sreću moglo bi se reći da i ona gaji slične osjećaje prema njemu. Osim ako njeni poljupci lažu?

U najkraćim mogućim crtama i nakon svog ovog fantaziranja, zapravo želim reći da ovaj prvi Colein roman može stati rame uz rame bilo kojem od najnovijih i neće nimalo zaostajati kvalitetom. Nema one oštre crte "sazrijevanja" autora zbog kojih bismo rekli,"O ne, a pazi joj ovaj prvi roman, kak' je bila slatka ako je mislila da će to proći!" Ne, Cole to od početka radi poput profića. Evoluira, to da, ali na prirodan i postepen način, kako se zapravo i dolikuje. 

Nemojte slučajno preskočiti Kapetana, a kad ga napokon upoznate, javite dojmove. Čekam.


Pusa od Rose  :*





Nema komentara:

Objavi komentar