srijeda, 15. lipnja 2016.

Review/recenzija: Nashoda Rose: Perfect Ruin



I was given the copy of this book by the publisher via NetGalley in exchange for an honest review. 

You want to read this!!!
Sorry for me screaming like a maniac, but this book is really something! 

Perfect Ruin is the second novel in the Unyielding series. It's prequel, and the first book in the mentioned series is Perfect Chaos, which I didn't get the chance to read. Yet!
The third book in a series, Perfect Rage, is yet to be published.




I’ve been a big fan of Nashoda Rose and loved every single book she wrote, so to be given the complementary copy of yet another of her amazing books was a real honor. 
I truly like the way this woman is able to make me cry for her characters. I remember meeting London and Kai in Torn from You  and thinking about whether we would ever read about their tragic, but beautiful love story. 




Kay is a man raised to be a weapon. No feelings. No mercy. 
Until he meets London.
For her he's ready to give up everything he is, because she makes him see there's something else in life he could have: hope.
To save her, he'll have to let her go through hell, but also go through his own. 
Will they make it to the other side?


In Perfect Ruin we get to know the real depths of Kai’s pitiful life. In the beginning we witness what he’s actually capable of, see him do an awful, unforgivable thing, but the most unimaginable fact about that is- we like him even more for doing what he did. The author makes us like the bad guy because we see there’s hope for him. She makes us question our morals. How great is that!
And London? Can we even imagine what she has been through? Do we even want to? How the hell is it possible for her to still be normal and sleep at night?

So many questions that I want to ask after reading this book. It makes me think about important, relevant things, not just disconnect from the world and spend some time reading. There are emotional triggers, explicit violence and erotic scenes present in this book, so be warned ;)

If you’re into dark romance, don’t make a mistake of skipping Nashoda’s books! They are must read!


Rose :*







Ovu knjigu dobila sam od izdavača preko NetGalleya u zamjenu za iskrenu i nepristranu recenziju.

Ovu knjigu želite pročitati! 

Perfect Ruin drugi je nastavak iz serijala Unyielding. Prvu knjigu, Perfect Chaos, nisam imala prilike pročitati, ali na sreću, knjiga pred nama može se čitati kao samostalan roman, što me zapravo i spasilo. Ipak, bilo bi mi drago dočepati se i tog početka jer se glavni likovi iz tog prvog romana spominju i u ovom drugom, a mene živo zanima kako se odvijala njihova priča! POsljednji roman, Perfect Rage, trebao bi biti objavljen ove godine i jedva ga čekam <3


Kao što sam na početku napisala, želite pročitati ovu knjigu. Znate da ja takvo što neću napisati samo zato jer mi je netko uručio besplatan primjerak knjige, pa možete biti sigurni da stojim iza svojih riječi.
Obožavatelj sam Nashode Rose (i ne samo zbog njezina imena :P) od kad sam nabasala na njezin serijal Tear Asunder pa sam se zapravo osjećala počašćeno kad sam uspjela upecati ovaj roman. Drago mi je da mogu reći da je isto tako dobar kao i ostali! Likove London i Kay tako sam upoznala već u tom spomenutom serijalu, a ja, kad naiđem na neki interesantan lik, odma sanjarim o tome kako će jednom dobiti svojih vlastitih pet minuta slave, u našem slučaju, svoj vlastiti roman. I dočekala sam se!



Kay je odgojen da bude oružje. Bezosjećajan i nemilosrdan. Suosjećanje ne postoji u njegovu rječniku. 
Barem dok ne upozna London.
Zbog nje postane spreman odreći se svega što je do tada bio, jer biti s njome za njega znači upoznati nešto što je mislio da za njega odavna ne postoji: nada. 
Ali da bi je spasio, Kay mora pustiti da London najprije prolazi kroz pravi pakao, dok se i sam mora kuhati u vatri saznanja da ona zbog njega pati. 
Hoće li na kraju cilj opravdati sredstvo?

Već na početku ovog romana dobivamo uvid u dubine Kayova problematična života. Na prvih nekoliko stranica jasno su nam preneseni njegovi bizarni potezi, ali i pojašnjen mentalni sklop koji ih opravdava. Kay je onaj od kojeg bismo opravdano bježali da ga sretnemo u mračnoj uličici- i to je točno ono što nas privlači kad o njemu čitamo. Ljudska psiha je ponekad baš b*tch. Počinje nam se sviđati zla osoba jer vidimo da ima nade da postane bolja. Onda se počnemo pitati je li uopće ikad bila zla ili je to bila samo naša kriva pretpostavka...zbunjujuće, zar ne? Iz točno tog razloga obožavam ovakvu vrstu romana! 

A London? Možemo li uopće zamisliti kroza što je ona prolazila? Želimo li? Kako je moguće da ta žena uopće noću uspije zaspati?

Kad napokon i zaklopimo ovu knjigu, u glavi nam ostaje najmanje milijun pitanja. Nashoda nas usmjerava na pitanja na važna, egzistencijalna pitanja. Njoj nije cilj zavesi nas na nekoliko sati da pobjegnemo od stvarnosti. Ona nas gura u stvarnost. dok ne padnemo na nos i ne osjetimo ju na svojoj koži.
Ovaj roman sadrži emocionalne prekidače te eksplicitne scene nasilja i seksa pa nemojte reći da niste upozoreni. Ali ako trebate dozu brutale, a ne želite odustati od romantike i sretnih završetaka, onda je ovo vaš žanr i knjiga za vas. Dark romance rules! :P

Jeste li čitali koji od romana Nashode Rose? Dojmovi?


Rose :*






Nema komentara:

Objavi komentar