srijeda, 3. kolovoza 2016.

Giveaway rules/ Pravila darivanja



Helloooo, 
I'm happy to say that blog Kljuc za knjigu will very soon, on August 14th, be celebrating it's 2nd Birthday! <3
Usually, in the light of an upcoming event I would host giveaways so this (short) post will be about those giveaways and some information I would like to give you about it.
If you're my follower, you probably noticed that there aren't any giveaways for people outside the countries of ex Yugoslavia. 




To explain that, I would first like to explain another thing I consider important in this case.
In the end of every post I write, I usually ask you to let us know what you think or leave a comment about anything you find interesting or not. In my case, I don't do it to brag around about how many people read my posts, but to find out how many of you are truly following me and my work.
And why is that so important?
Because I don't host giveaways to send books to some random people who wandered to my blog by mistake. No, I want to send my book to the person who appreciates my work and is by my side step by step.
If no one comments, I don't know how many of you are out there, so I don't host giveaways. 

So, the thing is simple, actually: if you are my true follower, let my know by commenting on my posts and we will have fun! 

Your Rose :*






Pozdrav svima i pažnja, pažnja! 

Blog Ključ za knjigu sprema darivanje povodom 2. blogorođendana, 14.8.2016., a prvo počinje već u subotu, 6.8.2016

Ove, godine darujem vas u suradnji sa stranicama Crni biser i Čitaj da bi živeo te divnim curama Suzanom i Natašom pa će tako nagrade šibati u Hrvatsku i Srbiju. Svi vi koji me pratite iz te dvije zemlje slobodni ste, dapače, pozvani ste, sudjelovati. Za sljedeći puta ću se potruditi uključiti i ostale zemlje iz regije tako da podijelim još više nagrada, obećajem.
Svojim suradnicima, želim od srca zahvaliti što su pristali proslaviti postojanje mojeg bloga, a baš zbog toga što se toliko divnih ljudi uključilo u ovaj "projekt" želim (i mislim da to njima dugujem) objasniti pravila sudjelovanja na jednom svima vidljivom i dostupnom mjestu. Pravila koja ću nabrojiti vrijede za svako darivanje koje blog i stranica Ključ za knjigu organiziraju.




Mislim da je najprije potrebno obratiti pažnju na činjenicu kako ja uvijek ističem (i dosađujem) s izjavama kako vas daruje blog Ključ za knjigu, ili ponekad blog i FB stranica, nikad samo FB stranica. To je zato jer je mjesto mojeg djelovanja i izražavanja  prvenstveno blog i iz tog razloga neka darivanja koja organiziram odvijaju se samo na ovoj adresi, a ne na Facebooku. Do sada sam nekoliko puta organizirala takva darivanja i ljudi su se uvijek vraćali s lijepim iskustvima i pozitivnim komentarima. Prema statističkim podacima koje pratim iz tjedna u tjedan jasno mogu vidjeti broj vas (bez brige, samo broj ljudi, ne i imena) koji se ovamo iznova vraća i taj broj je uistinu impresivan.  

Sljedeća stvar nadovezuje se na prethodnu. Na kraju svake recenzije uvijek vas pozivam da komentirate i dijelite svoja mišljenja. Ja (ne govorim u ime drugih blogera niti ne navodim njihove razloge) to ne činim da bih se pred nekim hvalila time koliko komentara sam uspjela skupiti, već kako bih vidjela koliko vas me zaista prati, a to činim s jednim jednostavnim ciljem: u bilo kojem darivanju uvijek ću radije poklon poslati nekome tko me prati na svakom koraku, nego nekome tko je ovamo slučajno zazujao i posrećilo mu se nešto osvojiti.




Što me pak dovodi do sljedećeg: ako se darivanje odvija na FB stranici, oni koji lajkaju moju stranicu kako bi sudjelovali u darivanju, a onda ju odlajkaju nakon što ništa ne osvoje (ili čak nakon što osvoje!), da bi isti proces ponovili na sljedećem darivanju koje organiziram, nek' si slobodno zaborave da će od mene išta dobiti. Naravno, moguće je da će se moja stranica nekome zaista svidjeti tek nakon što za nju sazna za vrijeme darivanja i nikoga neću isključivati iz mogućnosti odvajanja poklona, ali budite sigurni da će jedan dio nagrada uvijek biti osiguran samo za moje vjerne pratitelje. Na fejsbuku se točno vidi tko komentira i lajka moje objave. Ne prolazi to nezamijećeno. Vi koji to radite, molim vas, sudjelujte u darivanjima! 






Nadalje, pravilo Facebooka nalaže da nitko ni od koga ne smije tražiti da klikne taj čarobni gumb like ni iz kojeg razloga, ponajmanje u zamjenu za nagradu. To je lijepo sročila moja blogokolegica Life of a Bookworm pa preporučujem da bacite pogled. Ono što mogu reći je da meni nije važno hoće li me tamo pratiti 2 000 ili 3 000 ljudi, ako je 500 od njih kliknulo like jer žele sudjelovati u darivanju i ništa ih drugo s moje stranice ne zanima. Ja i taj broj pratim iz gore navedenog razloga- da vidim tko to konstantno svojim povratkom podržava mene i moj rad. Uostalom, ako netko već tvrdi da je na stranicu došao jer voli knjige, ovaj blog ili nešto treće što se tu zbiva, zašto onda ne bi kliknuo taj famozni like i poštedio nas sve skupa glavobolje? Zar to nije logično, ako ništa drugo? Nekome se nešto sviđa pa i klikne na to da mu se sviđa. Ne bi uopće trebalo biti potrebe da se takva stvar negdje postavlja kao uvjet.
Isto vrijedi za darivanja u kojima postoji više suradnika. Ako Ključ za knjigu i neki neki iksipsilon blog organiziraju darivanje u kojem neka osoba želi sudjelovati, ne bi li bilo lijepo od te osobe da učini tu malu stvar i vrati im lajkom za sav njihov uloženi trud i novac? Ili samo ja na to tako gledam? 



Sljedećih nekoliko stvari probat ću ukratko, pa se strpite još samo malo :P

Svako darivanje traje točno određeno vremensko razdoblje koje je jasno navedeno i svima vidljivo. Nakon njegova završetka, osoba koja je nešto osvojila ima 48 sati vremena da me kontaktira na mail ili u inbox stranice. Ako osoba sudjeluje u nekoj nagradnoj igri, to znači da ju je spremni pratiti, a ne sjetiti se dva tjedna nakon njezina završetka da se uključila u tamo neko darivanje na tamo nekom blogu/stranici. Ako je nekome do nagrade stalo, vodit će računa oko toga je li nešto osvojio. Ja nikoga ne ganjam po društvenim mrežama. Ako osobe danima nema na mojoj stranici, ne znači li to baš to da me ne prati, što je točno ono o čemu sam do sad tipkala. Ne javi li se osoba kad je za to vrijeme, ostat će bez nagrade. Naknadne reklamacije ne uvažavam. 




Facebook profili nastali samo za sudjelovanje u darivanjima ne mogu sudjelovati u mojim darivanjima. Dogodilo mi se da je osoba osvojila jednu od mojih nagrada i krenula sam na njezin (btw. javan!) profil provjeriti je li podijelila moju objavu. Da, jest. Ali tog istog dana podijelila je još 18 objava drugih nagradnih igara. Dan poslije još 8, dan nakon toga još 11. Recite mi, koliko je toj osobi zaista stalo do moje knjige? Vi ste, naravno, slobodni sudjelovati u toliko darivanja koliko to želite, ali ja sam isto tako svoju nagradu slobodna dati u ruke onih kojima će taj poklon značiti isto toliko koliko i meni koja ga poklanjam.




Ako u mojem darivanju osoba osvoji knjigu koju već ima kod kuće, slobodna ju je odbiti, ali je li zaista pristojno tražiti drugu knjigu umjesto te? Najozbiljnije? Zašto netko sudjeluje u igrama za nagrade koje ne želi ili mu ne trebaju? U takvim slučajevima osoba neće dobiti ništa. 




Ovaj post nije namijenjen da nekoga poziva na red, uvrijedi ili povrijedi. Napisala sam ga kako bih vas podsjetila kako se na nas blogere ponekad gleda kao da smo nekome nešto dužni samo zato jer postojimo, a u potpunosti se zaboravlja da većina nas radi ovo što radi iz ljubavi prema samom pisanju, i ono najvažnije, ni za kakav novac. Većina nas ovo radi besplatno i ovisimo o dobrim ljudima koji nam poklone svoje knjige kako bismo ih mi mogli dalje poklanjati u ovakvim darivanjima. Ili to ili trošimo vlastiti novac na knjige koje poklanjamo.
Kao što sam rekla, bit će ubuduće darivanja koja će se odvijati samo ovdje, na blogu, bit će nekih koja će se odvijati i na Facebook stranici i na Instagramu. Ova pravila neće biti postavljena na FB stranici iz razloga koji sam navela na početku, pa ako to značilo da će od danas i ubuduće sudjelovati samo 2 ili 3 ili 7 osoba, što se mene tiče, može. To će biti ljudi koje smatram svojim prijateljima i drage volje ću ima nešto dati.

Zato komentirajte i pokažite da ste tu. Želim vam puno sreće u darivanjima i šaljem vam blogerske puse.


Rose *


P.S. Sutra slijedi recenzija pa svakako ponovo navratite! :*

Broj komentara: 14:

  1. Hvala Bogu da se jos netko osim Life of bookworm sjetio definirati i utvrditi osnovna pravila. Sretan blogorodendan i jos puno puno ti ih zelim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nadam se da će sad iskustva s darivanja biti još pozitivnija!
      Hvala puno! :*

      Izbriši
  2. Sretan rođendan i još puno ih proslavili...🎇🎁🎊🎈

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa! I ja se nadam da ćemo se još dugo družiti!

      Izbriši
  3. sretan Blogorodjendan,puno radosti zelim

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka cast!

    Prvo sretan rodjndan, da ih jos mnogo zajedno svi docekamo.

    Kao drugo, pratim ja par vas dragih stranica, vise na fb nego na blogu. Mada virim ja i tamo i vamo, samo trceci za obavezama (3.5 godisnjak,ispiti, kuca i druge obaveze). Nekada ne stizem lajkati il komentarisati ono sto mi se svidja. Pa kad ugrabim vremena, onda lajkam sve redom - pa to lici na nalet neke ludjakinje koja samo klika lajk. A ostavljanje komentara ako uspijem na vakat i dobro je, rijetko cu kad ostaviti komentar na post koji sam ja sad procitala a on prije mjesec procitan.

    P.S. Iz jedno desetog pokusaja, nadam se da cu uspjeti da ne oatavim anonimni komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. - Eto i komentar tipkajuci mijesam slova i pojmove. Sorry.

      Izbriši
    2. Draga Una, nemaš frke, vidim ja da ti lajkaš i komentiraš. Svako malo iskoči tvoje ime u obavijestima :*
      I hvala na čestitki! <3

      Izbriši
  5. Pa srecan rodjendan,da budem iskrena pratim vise stranica vezanih za knjige ali vise na fb komentarisem citam komentare pravim spiskove sta nisam citala i slazem se sa svim sto ste napisali.Komentar nepisem da bi bas ja dobila knjigu vec zato sto zelim.Treba mi da mi objasnite sta tacno treba da uradim da izdvojim lik iz neke knjige ili pisca ili je nesto trece u pitanju!?Hvala na razumevanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ovako, darivanje koje sada traje (24.-30.10.2016.) odvija se na Facebooku i tamo su objašnjena pravila za sudjelovanje. Ona su ovakva: meni u inbox ili na mail treba poslati ime najdražeg muškog književnog lika, objasniti zašto Vam je to omiljeni lik i poslati mi sliku te knjige. Ja ću onda taj Vaš komentar i sliku objaviti na Facebooku, a 31.10. izabrat ću pobjednika. Na mojoj stranici već postoje neke objavljene slike i komentari, pa možete tamo pogledati kako to izgleda.
      Hvala na pitanju! Nadam se da sam pomogla :*

      Izbriši