četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Review/recenzija: Mandi Beck: Caged Love



A few weeks ago one of my readers contacted me with a request for me to review some books by one of her favorite authors. I've never heard of Mandi Beck before, but what the heck, can't hurt to research a little. 
I've found out she has written 3 novels so far: Stoned (Wrecked series),  Love Hurts and Love Burns (Caged Love series) and have since then read all three of them, because did you see those covers? Three letters, s.e.x.

Today I will be writing about Love Hurts and Love Burns because I liked those two better an they offer more material for me to write about.




Deacon "The Hitman" Love is a professional MMA fighter. Mixed Martial Arts (because we can all agree we have no idea what it means)is a full-contact combat sport that allows both striking and grappling, both standing and on the ground, using techniques from other combat sports and martial arts
Anyway, The Hitman is not alone in his mess, and his adventure begins right after the love of his life gets proposed marriage by her boyfriend. 
After the news knock him on his as* efficiently than any uppercut ever has, Deac decides to man up, make the first move and win his girl.
Then the real problems start, which include a bunch of trampy ex-lovers, a crazy killer who means business, a lot (trust me when I say it!) of kinky sex, a few fights for the title and a few attempts to become the men of Frankie's dreams.


Love Hurts and Love Burns are one of those rare novels written from the male perspective. Even though there's about 20% of the story told by Frankie, The Hitman is the one whose thoughts we constantly hear through the story and that's what makes the novels interesting.
I can only imagine how hard it is for any author to write from the perspective of the opposite sex (because there are just some things in life that are futile to try, and for us women to understand men is a thing on top of that list- and vice versa), so when any reader claims to be satisfied with the way the writer did it, the I say that author can be proud of her achievement.
We'll leave for the male population of our readers to estimate Mandi's success to transfer Deacon's reflections and contemplations and will ask them to share with us any complains they may have. Boys, we dare you :P


Besides romatic and obvious erotic motives, these two novels offer a constant suspense induced by some pretty serious scenes, a fact that stimulates us to doubt the intentions of a great number of characters. 

I'm sure Deacon will win your heart even faster than she won Frankie's, and you will love him every step of the way, especially in those moments when he doesn't really shine the brightest. In my opinion, I've never liked the beaten up male characters more than in the pages of Mandi's books. 

As you can see, I really liked these two novels and had a great time reading them. I owe a big thank you to my reader Lidija for recommending this author and asking me to share them with you. Be sure to look for these books and let us know what you think.

Your Rose :*






Prije nekoliko tjedana javila mi se moja draga čitateljica Lidija s molbom da recenziram romane autorice koju ona jako voli i želi podijeliti s vama koji čitate na engleskom jer knjige nisu prevedene. Obećala sam joj da ću romane pokušati nabaviti jer, hej, jeste vidjeli te naslovnice? A tko ih ne bi volio čitati?

Mandi Beck, autorica koju vam Lidija i ja želimo predstaviti, za sada je objavila tri romana: Stoned (prvi dio iz serijala Wrecked, a trenutno radi na drugom nastavku) te Love Hurts i Love Burns iz serijala Caged Love. Sva tri romana nastala su u razdoblju između 2015. i 2016. tako da zapravo niije ni čudno ako za autoricu još nismo čuli.

Iako sam pročitala sva tri, ja ću danas pisati o romanima Love Hurts i Love Burns  zato jer su mi ta dva romana bila draža, ali i zato što mi dva romana pružaju više materijala za raspravu nego jedan, pa vi sad recite da ne idem linijom manjeg otpora :P



Deacon "The Hitman" Love je profesionalan MMA (mixed martial arts) borac, a zato jer sama nemam pojma što to točno podrazumijeva(ne, ne smatram da to spada u opću kulturu i da bih to "trebala znati"), bacila sam se na guglanje pojma, a svoja saznanja spremna sam velikodušno podijeliti :P Pojam bi se prevodio na hrvatski kao mješovite borilačke vještine, slobodna borba ili ultimate-fight, a na ovaj način rečeno sigurno vam zvuči poznato. Imam samo jednu stvar za reći- Mirko Filipović.
No uglavnom, naš Hitman nije sam u svojoj priči, a njegovu avanturu počinjemo pratiti taman kad se ljubav njegova života zaruči za drugoga. Da, veliki strašni dečko biva bačen na du*e kad njegovu najbolju prijateljicu i ženu u koju je potajno zaljubljen zaprosi dečko.
Kad ga ta vijest šutne u glavu učinkovitije od bilo čijeg aperkata(čujte mene profesionalca :D), Deac napokon odluči ponašati se kao pravo muško, skupi hrabrosti i povuče prvi potez. 
Nakon toga započinje cirkus koji uključuje Hitmanove bivše jeftine koke, pomahnitalog ubojicu koji misli zaozbiljno, puno (vjerujte!) prostog seksa, nekoliko borbi za naslov prvaka i gruntanje o tome kako osvojiti žensko srce.



Ovi romani posebno su me se dojmili jer još uvijek spadaju među rijetke koji su pisani iz muške perspektive. Iako se nekoliko scena opisuje s Frankienog gledišta, oko 80% oba romana govori nam Deac, što je zaista zanimljivo pratiti. Pisati iz perspektive suprotnog spola uvijek je izazov za autora (neke stvari u životu je jednostavno uzaludno pokušavati, a ženama shvatiti kako muški mozak funkcionira na vrhu je tog popisa - i obrnuto, da se razumijemo :D) pa kad, kao čitatelj zaključim da sve to lijepo prirodno i tečno zvuči, mislim da se autorica ima čime ponositi. 
Prepustit ćemo  muškoj populaciji naših čitatelja da procjene je li Mandi zaista uspjela prodrijeti u mušku psihu dovoljno da dobro da na zadovoljavajući način prenese Deaconove misli, pa ako slučajno postoji neki đentlmen koji je našao razlog da se pobuni oko Deaconova lika, pozivamo ga da se javi i da nas prosvijetli. 
Mislim da ćemo mi žene ipak biti zadovoljne stanjem kakvo nam se u romanima nudi :P


Osim erotike i romantike, ovdje ćete naići na živu dozu napetosti koja nas konstantno tjera da okrećemo stranice, uvijek titra negdje u pozadini podsjećajući nas da likovi ni u kojem trenutku nisu sigurni pred opasnošću i tjera nas da barem nakratko posumnjamo u svakog od njih, i one koji su posebno iritantni, ali i one zbog kojih nam je toplo oko srca.  

Deacon će sigurno osvojiti srca ženskog čitateljstva, koliko svojim besramnim zavođenjima toliko i humorističnim dosjetkama. Da ni ne spominjem svu tu dozu seksipila kojom pršti, pogotovo kad se sprema zakoračiti u kavez. Šakama izmasakrirano muško lice nikad mi nije djelovalo više seksi nego na stranicama Mandi Beck, pa si vi sad mislite :P

Sve u svemu, kao što ste već sigurno zaključili, jako sam se zabavila čitajući ove knjige i  drago mi je što mi je Lidija preporučila ovu autoricu, što znači da ja prosljeđujem njenu preporuku svima vama. Uživajte uz The Hitmana i njegove borbe za titulu najboljeg borca, ali i onu ultimativnu nagradu, žensko srce. 

Vaša Rose :*






2 komentara: