četvrtak, 6. listopada 2016.

Ključ za knjigu & Algoritam Readers Meetup- osvrt

Dragi moji i moje,

ovaj tjedan donosim vam osvrt na definitivno najbolji dan koji sam kao book blogerica doživjela. Govorim, naravno, o prošloj nedjelji (2.10.2016.), kada je napokon održan naš Ključ za knjigu & Algoritam Readers Meetup.

Kad sam počela s planiranjem ovog druženja, nadala sam se samo tome da će pobuditi interes ljudi koji vole knjige za time da požele svoja iskustva podijeliti s drugima, malo popričati i upoznati se s knjigoljupcima s kojima dijele istu strast. Nisam ni sanjala da ću potaknuti eksploziju oduševljenja i želja za još!
Ideju za druženje odmah nakon njezina iznošenja je prihvatio veliki broj ljudi, a posebno mi je bilo drago kada nam se pridružila i izdavačka kuća Algoritam
I napokon, nakon mjesec dana planiranja, druženje je održano u jednom zagrebačkom kafiću.

Svih 14 cura došle su nam nasmijane i iako se međusobno od ranije nismo poznavale, odmah smo se prepoznale ni po čem drugom nego knjigama razbacanima po stolu ;) Bilo je tu dama koje svoje vrijeme provode čitajući, ali i onih koje su se usudile na korak više, moje drage blogerice: Life of a Bookworm, Seraphina's World i SiSter DeLight bOOk CaFFe. Da nam upotpuni sastav, pridružila nam se i Sanja iz Algoritma.

Zbog toga što stvarno vrijedi ona Franka Zappe: "So many books, so little time", i svatko od nas ima svoje vlastite književne preference, složili smo se se da ćemo za ovo druženje pročitati jednu knjigu na kojoj će se temeljiti naša rasprava. Ta knjiga bila je Bez nade, autorice Colleen Hoover, iz izdanja Algoritma. Prvi dio našeg druženja posvećen je slobodnoj raspravi o odabranom naslovu, iznošenju mišljenja, komentiranju likova, radnje, doživljaja i emocija koje je roman pobudio u nama, te velikom broju drugih tema koje su samo iskakale iz nas i tražile da ih prokomentiramo. Sanja iz Algoritma učinila nam je druženje poučnim i pomogla nam stvoriti još jednu novu perspektivu gledanja na hrpu listova zvanu knjiga, pa nas je ubrzo razgovor odveo u široke vode književnog stvaralaštva, što uglavnom znači da ne postoji tema koju nismo pretresle. Moram napomenuti da je u vrijeme održavanja našeg druženja trajala nogometna utakmica dva hrvatska prvoligaša koju se određeni postotak suprotnog spola očigledno nadao pratiti iz kafića u kojem smo i mi boravile, ali trud im je bio uzaludan. Nadglasale smo i njih i zvučnik. Što da vam kažem- naša je bila zadnja.
Je li itko uopće iznenađen?  :P

U drugom dijelu druženja podijelili smo zavidan broj knjiga. Algoritam je zabljesnuo u punom sjaju, a cure koje su osvojile naslove nisi mogle sakriti oduševljenje. Dobitnice smo odabrali slučajnim odabirom, izvlačenjem papirića s njihovim imenima, a taj dio meetupa definitivno se mogao smatrati najnapetijim i najiščekivanijim.

Posljednji dio druženja najlakše bih opisala ovim riječima: udri brigu na veselje. Sva napetost je nestala, iščekivanja su opravdana i svi skupa mogli smo se opustiti. Razgovor je buknuo sam od sebe, međusobna upoznavanja su se otela kontroli, savjeti dijelili, iskustva prepričavala i prijateljstva sklapala.
Počeli smo u 16h. Završili nakon 20h. Trebam li reći išta više?

Možda ne, ali ipak hoću. Ni ovaj puta nitko nije iznenađen :P
Drage moje dame, blogerice i nove prijateljice, ni u snu nisam očekivala da ćete biti toliko apsolutno prekrasne u svakom smislu te riječi. Razgovor s vama samo je dodatno učvrstio moju ljubav prema ovom mojem blogiću, dao mi ogromno nadahnuće za veliki broj ideja koje mi se već roje glavom i na kraju, dokazao mi da smo zajedno ovo uspjeli izvesti kako treba.
Ali čak i nakon samog druženja niste me prestale usrećivati. Vaši dojmovi nastavili su stizati, a njih želim posvetiti svima koji su u nedjelju željeli doći, a iz bilo kojeg razloga nisu mogli, i onima koji će se možda odlučiti da nam se pridruže sljedeći puta.
Ja ću se svakako potruditi da ovakvih druženja bude još, a do tada s vama dijelim neka razmišljanja...

Prvo nam šalje Nina s bloga Life of a Bookworm:

Nadam se da će ovakvih druženja biti i u budućnosti jer sam na ovome beskrajno uživala. Društvo je bilo fantastično i zabavno. Sviđalo mi se kako smo se svi uključili u razgovor o knjizi Bez nade i što je svatko iznio ono što mu se sviđalo i što nije. Bilo je zabavno kada su se izvlačile nagrade, a u tom trenu je bio prisutan baš neki fora slavljenički duh. Sve u svemu, sretna sam što sam sudjelovala i nadam se da ćemo se opet družiti.
a drugo Seraphina s bloga Seraphina's World koja s nama dijeli i svoje mišljenje o knjizi Bez nade. Njezinu recenziju možete naći ovdje

Duže vrijeme pratim FB stranicu ali i Instagram i kad sam vidjela poziv na druženje odmah sam se javila i to prije nego je Algoritam objavljen kao partner u organizaciji.  Kako bi kao blogerica i knjigoljubac mogla propustiti ovako nešto?
Nakon popunjenih mjesta dobili smo „zadatak“ pročitati Bez nade Colleen Hoover što je meni došlo kao naručeno jer sam konačno uhvatila knjigu koju mi hvale na sve strane, no o samoj knjizi više u recenziji. No da se vratim na druženje. Iskreno jedva sam dočekala taj 2.10. i valjda sat vremena ranije krenula od kuće. Dolaskom u History dočekala me grupica nasmijanih djevojaka koje su okupirale jedan kut. Pridružila nam se i predstavnica Algoritma i ujedno jedna od najdivnijih osoba koje sam upoznala, te su mi sad neke stvari malo jasnije ;)
Iako je Bez nade bila u središtu pozornosti, nekako je svako pitanje vezano uz nju nas uspjelo odvesti do nekih novih knjiga ali i pitanja. No to je i poanta ovakvih druženje. Upoznavanje i okupljanje ljudi koji vole čitati, pisati, družiti se. Svi smo ostali obogaćeno za jedno novo iskustvo, ja sam dobila odgovor na pitanje koje me jako zanimalo – zašto se vlasnica bloga zove Rose, konačno sam uživo upoznala nju i Life of a bookworm.
Izuzetno sam sretna što sam bila dio priče i veselim se novim druženjima kojih će sigurno biti. Pozivam i vas ostale da se slijedeći put odazovete pozivu. Radi se o divnim ljudima i neće vam biti žao što ste odvojili vrijeme za jednu malo drugačiju kavu.
Također se i ispričavam ako sam bila naporna druženju, ja sam poznata po tome kako puno pričam a to posebno eskalira kad sam uzbuđena i nervozna. I drugi put neću naručiti mineralnu ;)
Rose, hvala ti još jednom na ideji i organizaciji. Bilo mi je prekrasno.

Hvala još jednom svima koji bili dijelom ovog našeg malog društva i Algoritmu koji nam je upotpunio doživljaj na najbolji mogući način-knjigama.