srijeda, 26. travnja 2017.

Review/recenzija: J.T.Geissinger: Wicked Beautiful


Recenzija na hrvatskom nalazi se ispod recenzije na engleskom 💗


There are romantic (erotic) novels that don't go beyond the relationship between two persons, and there are those that offer some adventure outside the central relationship. When writing about the first kind of story, I often deal with a problem of not really knowing what to review (besides the characters alone) so those books aren't my favorites. Then there are novels like Wicked Beautiful, the ones I could talk or write about for days. Those make me happy. Those don't let me shut up 🙈




Famous bestselling author Victoria Price is a life coach that teaches women how to get what they want in life and she believes the right way to do it is by being a bitch. 
Bitches are smart and calculating. Bitches are not afraid and do not live by rules of men. They pursue their happiness and they don't submit. 
But Victoria has a secret well kept. The one that made her believe the things she's teaching- fifteeen years ago she gave her heart to a man and he broke it. He left her and in doing so, destroyed her, her family and another innocent person.
She was broken until she learned how to be strong.
She hasn't seen that man in years, until that evening he just appeared.
Parker Maxwell is a sexy restauranteur and infamous playboy, and he obviously likes her. But he doesn't recognize Victoria as the girl he once left behind. 
And that's her chance. Victoria now knows how to deal with men. She knows how to win.
And she's ready to make him pay.


During the past few weeks I took my time and read more than I usually do. Some of the books I've read were not so good, and some made me glow with happiness. I read this one a week and a half ago, and I'm still glowing 😍

I've never before read a novel by this author, so Wicked Beautiful was my first, and that makes it even better because I started it expecting nothing, not to be good, not to be bad, not to be 'meh'. 
And it was A.Mazing.
The more I read, the more I find myself swooning over cold, dark and untouchable characters. I have a weakness for revealing their true nature and witnessing that kind of character change. That's why I liked Wicked Beautiful so much. Victoria and Parker have such legitimate background that makes them perfect the way they are. 
This novel speaks truth through lies, hides identities and true reasons.


I love the history behind Victoria and Parker, I love the plot, the humor that gets dark at exactly the right moment. Most of all, I like that all of the scenes are free of any kind of dull melancholy.

Besides Victoria and Parker, Tabby's the one character that made me want more. There was  that one scene where Connor and herself get into one pretty steamy argument, and at that point I knew I wanted to find out more about those two special snowflakes. Next in the series is their story: Wicked Sexy


Let me know if you've read the novel and what are your thoughts of Victoria and Parker are. Lots of love,

Rose 






Postoje ljubavni (ili erotski) romani koji se centriraju isključivo na ljubavnu priču, a postoje i oni koji uz ljubavnu priču donose dozu mistike ili avanture, naravno, s ljubavnom tematikom i dalje u centru (inače ne bi bili ljubavni, jel'. Danas sam posebno pametna 😂). Kad pišem recenziju o onima iz prve kategorije obično se mučim jer nema baš puno detalja koje bih mogla komentirati osim onoga koliko se (ne)zalazi u dubinu likova. Dok, međutim, naletim na pokoju divotu koja ima malo više toga na što se mogu usredotočiti, onda je to nešto sasvim drugo.

Danas pišem o Wicked Beautiful, prvom od 3 romana u serijalu Wicked Games (nije prevedeno).


Victoria Price bogata je autorica nekoliko bestsellera koja se bavi savjetovanjem žena o različitim aspetkima njihovih života. Victoria zagovara tvrdnju da je najbolja karakteristika kojom bi se svaka žena trebala podičiti to da je kučka.
Kučke su proračunate, pametne i samouvjerene. Kučke brinu za sebe, one dobiju što žele i nikome nisu podređene. Najjednostavnije rečeno, kučke su sretne. Svaka od nas, ako to želi, može biti kučka. I time se ponositi.
No Victoria ima tajnu, opravdani razlog zbog kojeg vjeruje u svoju filozofiju dovoljno da ju prenosi drugima- prije petnaestak godina poklonila je svoje srce muškarcu koji ju je ostavio bez riječi i uništio život njoj, njenoj obitelji i jednoj posve nedužnoj osobi. Bila je slomljena dok nije naučila postati jaka.
Nije tog gada vidjela godinama, a onda ga ugleda, kako to obično biva, dok ga najmanje očekuje. 
Parker Maxwell vlasnik je lanca restorana, i ako je suditi prema neskrivenim pogledima koje joj upućuje, Victoria mu se sviđa.
No on ju ne prepoznaje, a to saznanje daje Victoriji neočekivanu moć. Parker postaje njezina meta. Oboružana je svim znanjima koja joj trebaju da ga osvoji. Da ga baci na koljena.
Da se osveti.


Ovih dana dala sam si oduška i pročitala nekoliko knjiga, od kojih su me neke malo živcirale, a druge mi okupirale dane (i noći). Ova spada na listu ovih pod broj dva. 
S obzirom da je Wicked Beautiful bio prvi roman ove autorice koji sam čitala, nisam imala pojma što očekivati. I dobro da nisam, jer bi roman ionako nadmašio sve te vjerojatnosti.
Što više čitam i susrećem likove određenih karakteristika, to više samu sebe hvatam da romane u kojima se takvi pojavljuju trpam na hrpu favorita. Očigledno sam slaba na one izvana hladne, proračunate i nedodirljive, one čije tajne postepeno otkrivam i od kojih se raspekmezim. Isto se dogodilo i u ovom romanu. Likovi su toliko kvalitetno opravdani životnom pričom da sam doista uživala u tome što su takvi kakvi su. 
U ovom romanu istina se priča kroz laži, a maske su tako vješto namještaju da ih je nemoguće skinuti bez trajnih posljedica. 


Sviđa mi se pozadina likova, sviđaju mi se njihovi karakteri, sviđa mi se zaplet, humor koji se ponekad izražava kroz patnju, pa sav taj crni sarkazam...Posebno mi se sviđa što je cjelokupni dojam potpuno lišen patetike. 

Osim Victorie i Parkera, Tabby je žena koja osvaja, koliko izgledom, toliko pameću i oštrim jezikom. Postoji scena u kojoj se verbalno nadmeće s Connorom, a toliko je dobra da skoro pa na trenutak zasjeni razlog zbog kojeg je zapravo do nje došlo. Kad smo kod Connora, bebica moja. Sljedeća knjiga u serijalu je njegova. 
Veliki majstor morat će priznati nadmoć ženici duplo manjoj od njega, koja odlazi na okupljanja ljubitelja Hello Kitty. Već sam sto puta spomenula, i opet ću, veliki, pametni, zgodni dečki, koji se konstantno dokazuju sebi i drugima? Kao stvoreni za mene. Ali volim kad ih se najprije malo muči. 😜


Ako imate priliku dočepati se ove knjige, nemojte ju propustiti. Kao što sam rekla, drugi nastavak je objavljen, uvodi nas u priču Tabby i Connora, a objavljen je i treći, zadnji u trologiji.


Puse od Rose ❤





1 komentar:

  1. Ova čak zvuči kao neka u koju bi se i ja mogla upustiti :)

    OdgovoriIzbriši