četvrtak, 11. svibnja 2017.

Review/recenzija: Elle Casey: Shine Not Burn/ Sjaj koji ne tamni


Recenzija na hrvatskom nalazi se ispod recenzije na engleskom ❤



I've been thinking for the last few days and realized it has been so long since the last time I've read a book with good old sweaty cowboys. Years, actually.

I'm happy Shine Not Burn was the first novel after all those years that reminded me of everything I've been missing. 




Andie Marks is a smart and successful lawyer and living her life exactly the way she wants it. Once she was known as "Party Girl", but those days are over now. She's become fully responsible in every aspect of her life.
Until that one night in Vegas...
She joins her friends for a bachelorette party and lives one of those crazy nights, she drinks, she meets a man and she takes him to her room.
And in the morning he's gone. And forgotten.
Until two years later, when she's ready to marry another man.

Andie has to travel to Oregon to find out what precisely has happened that night in Vegas. And she has no idea that maybe she won't want to come back, or at least not alone.


This novel is a perfect example of the saying  'What happens in Vegas, stays in Vegas'. Sin City guarantees an interesting plot and two main characters, a lady lawyer and a cowboy, are the reason why we shouldn't take our chance with skipping Shine Not Burn.

This novel made me enjoy plenty of funny scenes and interactions, the thing that I absolutely loved  the most.  There were characters that made me angry and those who made me melt of sweetness. Shine Not Burn was one of those novels I started reading having high expectations and it didn't let me down.



Sooo... This novel will take us to American West, to the state of Oregon. So, ladies, buy some comfortable boots and get a nice hat. If some of you know how to ride, I'm sure that will earn you some extra points in the eyes of an opposite gender. Now...let's do this 😜

I loved this novel and the only words I have are those of praise. For those of you who find it as entertaining as I do, there's another book in Shine Not Burn duology, Mackenzie Fire. So enjoy!

Rose 





Razmišljala sam proteklih par dana...kada sam posljednji puta čitala ljubavni roman s protagonistima kaubojima? Najprije se nisam mogla sjetiti ni jednog objavljenog u posljednje vrijeme (iako je sasvim moguće da ih ima, a da sam ih uspjela preskočiti), a onda sam se vratila u rikverc. I to dosta godina. Ah, nostalgija, nostalgija...sjećate li se Sandre Brown? Njezine ljubavne romane davnih dana objavljivala je naklada Leo-commerce, a onaj s kaubojima koji mi se najviše urezao u pamćenje je Zatočenica Hawka O'Toolea. Željna još malo takvih likova, sa zadovoljstvom sam potražila i ovu knjigu.
Kad sam uhvatila u ruke Sjaj koji ne tamni, (Mozaik knjiga) bila je to jedna dobrodošla promjena od uvijek prisutnih kozmopolitskih biznismena. Dobar stari prašnjavi stočar koji se ne boji zaprljati ruke.


Andie Marks vodi uspješan život kojime je potpuno zadovoljna. Nekadašnja partijanerica se smirila, odredila prioritete i zacrtala životni put. 
A onda se dogodi putovanje u Las Vegas...
Andi si dozvoli tu jednu noć opuštanja na djevojačkoj večeri najbolje prijateljice, da si oduška s pićem i dovede u sobu frajera.
A posljedice te jedne grešne večeri buknu tek dvije godine poslije, pred samo Andieno vjenčanje.
Prisiljena potražiti dotičnog Gavina MacKenzieja kako bi joj odgovorio na neka vrlo bitna pitanja, ona se uputi u Oregon.
 Ono što joj nije niti na rubu pameti je da se možda neće ni poželjeti vratiti. Ili barem ne sama.



Ova priča savršeno se može okarakterizirati onom uzrečicom 'What happens in Vegas, stays in Vegas' ('Što se dogodi u Vegasu, ostaje u Vegasu'). Od prvog trenutka možemo naslutiti da će grad grijeha garantirati dobar zaplet, a koliko će dobro točno biti, možemo zaključiti čim pročitamo da će glavnu riječ voditi odvjetnica protiv kauboja.

S ovim sam se romanom dobro nasmijala, a već i samo to znači da od mene može dobiti visoku ocjenu. Bilo je također likova koji su me pošteno živcirali odbojnim karakterom što je opet pokazatelj koliko su dobro portretirani. Dočekala sam Sjaj koji ne tamni širom otvorenih ruku (i to ne samo zato jer mi je knjiga bila poklonjena od  moje drage prijateljice) i nimalo se nisam razočarala.


Sjaj koji ne tamni odvest će nas na američki zapad pa, dame moje, nabavite dobre čizme, kvalitetne šešire i naučite spremati limunadu. Ako koja slučajno zna jahati, to su sigurno dodatni bodovi koje će vam muška populacija rado dodijeliti. Za one koje će pokazati posebno zanimanje za stado krava ili koje slične stoke, tamo dečki spremaju delikatesu od ostataka nakon kastracije (najozbiljnije 😂) što se smatra delicijom i rezervirano je za najvrednije pomagače 😜

Ne znam treba li uopće reći da ovaj roman toplo preporučujem. Ne garantiram da ćete se u potpunosti složiti s njihovim gurmanskim odabirima, ali s druge strane, Bože moj, zašto ne probati? 😜

Vaša Rose 



P.S. Svakako mi javite ako se sjetite još kojeg romana s kaubojima!






Nema komentara:

Objavi komentar