utorak, 4. lipnja 2019.

Recenzija: Nick Spalding: Neprospavane noći

Ako ćemo realno, nemate što ovdje raditi, ako niste pročitali prethodnika ovom velikanu, roman On voli, ona voli. Tjeram vas iz vlastite recenzije? Da. Jer, ljudi moji, vi obje knjige naprosto trebate u svom životu.
Neprospavane noći
drugi je dio serijala Love (Ljubav) autora koji je osvojio hrvatsku publiku čim je njegov prvi roman smješten na police naših knjižara, Nicka Spaldinga.

Jamieju i Lauri sve ide po planu. Upoznali su se, zaljubili se, pa čak se i vjenčali, a unatoč tome što su i jedan i drugi na svoj način posebni - oni funkcioniraju naprasto savršeno.
A dobro im ide i među plahtama. I te aktivnosti obavljaju se redovito i uspješno.
Možda...čak i preuspješno.
Jer jednog dana saznaju da više nisu sami.
Sad ih je troje.
I imaju točno 9 mjeseci da se pomire s time da će beba zauvijek promijeniti njihove živote.

Iako sam ne bi svrstao svoje romane u ljubavne, Nicka Spaldinga mnoge čitateljice svejedno bi proglasile najdražim autorom ljubića na našim prostorima. Ono što Spalding ponajprije pokušava jest napisati zabavan, humorističan roman, a čini se da mu to svaki puta bez premca i uspijeva. Uspijeva mu pritom sve to izvesti tako da dobijemo zabavnu priču i emocionalnu poslasticu koja bi rastopila čak i najtvrdokornije neromantičare.

Neprospavane noći duhovit je nastavak romana On voli, ona voli, koji pokazuje što se krije iza zaključka „živjeli su sretno do kraja života“. Ovo je roman u kojem počinju pravi izazovi za naš nestašan par, a Jamie i Laura napokon će morati dokazati može li ljubav zaista pobijediti sve što je obećano u bračnim zavjetima koji su zaljubljeno razmijenjeni.

Iako Spalding ne zalazi u dubine romantičnih odnosa, a njegovi likovi svakom problemu pristupaju s dozom humora, romani nišu lišeni ozbiljnosti koja je potrebna kako bi se situacija u Jamievom i Laurinom životu prikazala u pravom svjetlu. Zanimljivo je da emocionalna veza među likovima nije glavni problem ove knjige. Radi se ponajviše o individualnoj (ne)spremnosti oba pojedinačna lika, te njihovoj zajedničkoj financijskoj situaciji – upravo to je ono što im zadaje najviše glavobolje. Ta činjenica je i razlog zašto su njihovi problemi razumljivi svakome od nas – prije ili kasnije, susreli smo se barem s jednim od njih.

Nick Spalding svoj je roman On voli, ona voli objavio prije nekoliko godina samostalno u obliku elektronske knjige. Kasnije je objavio i Neprospavane noći, i ubrzo su njegove knjige postale najprodavanijim elektronskim knjigama 2012.godine.

Provjerite zašto...

Ostale recenzije romana ovoga autora možete pronaći ovdje: